Jump to content

Hunter


Halen
 Share

Recommended Posts

Men de står att hunter är en bil :P  ^_^

Nä inte direkt. ^_^

*Edit*

Egentligen har du rätt. För att komma dit klickar man ju på GTA:Vice City->Bilar->

Men alla andra helikoptrar finns i den sektionen åxå.. :(

Hmm...det borde heta "Fordon" istället för "Bilar". ;)

Redigerad av minigun
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det är en stridshelekopter. Finns på militärbasen när man har klarat storyline och så finns den vid ocean beach när man klarat storyline och tagit alla paket.

Vad är innebär att klara "Storyline'n" är det att efter cop land ska den finnas där eller att man ska klara 100%

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det innebär att klara alla riktiga uppdrag (med filmsnuttar innan och som bidrar till handlingen) alltså inte vigilant-sakerna utan bokstäverna eller ikonerna på kartan. Edit; Cop land är bara ett av dom uppdragen, det sista är Keep your Friends Close.

Och vad är ditt problem? vadå försöker lura oss. Spelar roll om det står att det är en bil? föresten är ju huntern lite hämlig och det ska bli en överraskning när man får den :lol:

Redigerad av EvilOL
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det innebär att klara alla riktiga uppdrag (med filmsnuttar innan och som bidrar till handlingen) alltså inte vigilant-sakerna utan bokstäverna eller ikonerna på kartan. Edit; Cop land är bara ett av dom uppdragen, det sista är Keep your Friends Close.

Och vad är ditt problem? vadå försöker lura oss. Spelar roll om det står att det är en bil? föresten är ju huntern lite hämlig och det ska bli en överraskning när man får den :P

Okej, kanske tog i lite då.. :lol:

Men iaf. Man får väl för faen inte huntern

den kommer till militärbasen eller har jag

fel?

/Stoppie

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

visst är huntern den snabbaste och smidigaste fordonet i spelet?

zlafs: det kan ju vara störande att den har 6 sekunders (ingame-minuters) starttid, men det vore soppigt ifall man kunde åka iväg med den på en gång... Jag har läst att det är det snabbaste nånstans, men jag vet inte var.

Om man åker från hyman condo till... (öh... malibu hotel? vad heter det absolut första sparningsstället?) så tar det 45 s med huntern, en å tie med en maverick... fem minuter till fots, en och fyrtio med en snabb bil och nästan likadant med PCJ 600:n... siffrorna är gamla, det är de jag kommer ihåg just nu. Ville kolla en grej för länge sen, vad som var snabbast o smartast. Jag menar, man tar ju inte en hunter för att åka tre kvarter, men om man ska tvärs över stan är det ju bra.

EDIT: :rolleyes:

Redigerad av Henkibojj
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...