Jump to content

GTA- skämt och GTA historier


Jacker
 Share

Recommended Posts

Det här är inte särskillt roligt för mig, men det finsn säkert någon skadeglad typ som kan få kul av det här. Iallafall, jag gjorde uppdraget The Driver och allting gick bra. Jag hade tacklat Hillary av vägen in i en gränd och jag var på väg att vinna. Jag var på väg över bron det sista och vad händer? Två jävla polisbilar kör på mig och ställer sig mot varandra som ett V, så att jag får väldigt svårt att komam ut, eftersom bilen man måste använda backar assegt. Givetvis komemr det feta aset Hillary och kör om precis när jag kommit ut, vilket leder till att jag får Mission Failed. :rolleyes:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • Inlägg 59
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

jag gjorde det sen skule jag ut från banken då va det masor med swats (det ska va så)sen kom ett feto som ska ta mig därifrån så blir han dödad så hopar jag in i bilen efter som jag har en mod så kan jag se livet på bilen hade skit lite fata inte vart jag skule sen gick jag in i drugs store tog liv gick ut till bilen fik några skot på bilen då började brina så jag hopa ut i farten men min kompis gick ut sen så kom en polis bill körde över honom så han fastnade så sprängdes min föra bill och han rök med sen kom mision faild (dålig påm skriva eng e liten)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

jag gjorde det sen skule jag ut från banken då va det masor med swats (det ska va så)sen kom ett feto som ska ta mig därifrån så blir han dödad så hopar jag in i bilen efter som jag har en mod så kan jag se livet på bilen hade skit lite fata inte vart jag skule sen gick jag in i drugs store tog liv gick ut till bilen fik några skot på bilen då började brina så jag hopa ut i farten men min kompis gick ut sen så kom en polis bill körde över honom så han fastnade så sprängdes min föra bill och han rök med sen kom mision faild (dålig påm skriva eng e liten)

öh? :) lite felstavningar :wacko:

jag hade moddat min bil och polisbilarna så de gick fortare, så jag gasade på på raksträckan, så kom ett gupp som jag fixade i moomapper för jag höll på att lära mig det. då flög jag iväg med bilen och poliserna efter så jag flög långt över flygplatsen och över havet. så helt plötsligt vände bilen och jag flög tillbaka till land och landade på hjulen. inte en skada :D polis bilarna däremot fick sig en fin när bild av hur hangarerna såg ut :wub:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 4 weeks later...

På The Job kan man ha skitkul! :wub: Se till så alla hoppar in i bilen utom Hilary, och då börjar ni köra lite sakta så Hilary springer efter, på så sätt bantar ni honom. :wub:

I Sa kan man ju banta, så folket borde kunna göra det med. :P D.v.s att man kapar en bil och när människan försöker ta tillbaka den kör man sakta så han springer efter och blir smalare. :D

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jorå hände bara igår en rolig sak:

jag har börjat om gta vc också var jag på uppdraget när det är ett gäng som tagit en MC killes Angel iaf så åker jag dit hoppar på trappan så jag kommer på taket till vapenbutiken jag skuter ner alla gängmedlemar och tar tilbaka Angel och åker därifrån fort som saatan sen kommer jag tillbaka till MC gänget iaf så ska jag ställa mig i ett rosa center jag ställer mig i det och kliver av Angeln .. Nu ser man som från sidan och man kan inte styra gubben också så kommer den här angelmedlemen och ska kliva på Angeln.... Men nu står tommy i vägen så han kan inte sätta sig på Angeln.. och man kan inte röra tommy som sagt... Och jag vägrade starta om ps2 för jag hade klarat as många uppdrag.. Så efter ungefär 1 timme så lyckas "Angelmedlemen" sätta sig på sin Angel genom att putta ut den

sry om jag var lite otydlig förra gången :P

Om man vill ha lite kul på det uppdraget så ska man skuta hål på hjulen och sedan parkera biken mot väggen. När gubben sen sätter sig på biken så brukar han köra in i väggen (eller så svänger han mycke) och sedan köra iväg vingligt på sin paffa mc. :wub:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

En gång så hade jag en polistjärna och polisen jagade mig. När polisen skulle slå mig så kom en gammal tant ivägen. Och då smockade snuten till henne. Då fick hon damp och dödade polisen. Sen sköt jag ihjäl några till så jag fick två polistjärnor. Jag var vid den stora vägen längs kusten i västra ön. Vid ett ställe där det finns en pool eller typ vatten eller nåt. Poliserna försökte köra över mig men hamnade i poolen där åkte dom runt och kunde inte komma upp. Dom körde radiobilar :P

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

började spela om VC nångång och då på ett uppdrag ( kommer inte ihåg namnet men nått av dom första ) så skulle jag skjutsa Mercedes till Stripp klubben Pole Position... och då när hon skulle gå in då kommer en gubbe och hon går rätt in i honom och backar bakåt ni vet ;) iaf hon kommer inte in i dörren och går sakta bort från byggnaden... :P såklart fick jag restarta spelet!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

jag gjorde det sen skule jag ut från banken då va det masor med swats (det ska va så)sen kom ett feto som ska ta mig därifrån så blir han dödad så hopar jag in i bilen efter som jag har en mod så kan jag se livet på bilen hade skit lite fata inte vart jag skule sen gick jag in i drugs store tog liv gick ut till bilen fik några skot på bilen då började brina så jag hopa ut i farten men min kompis gick ut sen så kom en polis bill körde över honom så han fastnade så sprängdes min föra bill och han rök med sen kom mision faild (dålig påm skriva eng e liten)

Samma regler för alla åldrar :P Och det är inte bara engelska du är dålig på.

Redigerad av Tommy_Fido
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 2 weeks later...

En gång när jag körde VC hadde jag typ 5 stjärnor och jag åkte omkring på en moppe vid terreng-banan en bit från den där stora arenan.

så finns det en liten "väg" därifrån,typ en lerväg

Då mitt i all fart kom det två stycken swat-bilar o flög över vägen.

Dom flög liksom mot varandra fast dom inte krockade.

Det var en engångshändelse som man alltid minns...

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

HEHE, körde New Game på GTA3 en gång. Jag hoppa upp på tågrälsen vid tunnelbane stationen och körde lite. Sen stanna jag för att tåget skulle köra på oss, vilket det såklart gjorde. Men det speciella var att tåget liksom åkte igenom bilen och när det passerat flög bilen upp i luften, volta runt assnabbt och flög ända till Staunton Island! ^_^

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 3 weeks later...

Tjena tjena alla polare på forumet! B)

Har en ganska rolig grej att berätta eller asså den va ganska taskig men min polare Hampus som bor granne med mig, han gjorde en grej på mig som ja nu på efter hand tycker e ganska rolig B) men just efter han gjort de va jag faktiskt riktigt förbaskad ^_^

Aja de va en helt vanlig dag (en torsdag om jag inte minnns fel) och jag kommer ner till köket och ska ta mig en macka efter 14.00 till 18.30 passet framför VC. jag kommer ner och jag tappar hakan, på köksbordet ligger ett brev till mig och inte vilket brev som helst, de va ett brev med GTA San Andreas loggan på!!!

jag kastar mig dit, sätter på mig glasögonen och sliter upp de och vad läser jag? JO att jag vunnit ett exemplar av spelet och kan hämta det på hökmossevägen 14. jag slänger mig ut och hoppar på min flakmoppe och åker dit, springer till dörren och plingar på och vem öppnar, hahaha jo hampus och säger att han bara ville ta ett kafferep med mig!! haha :D :D

först blev ja sur sen skrattade vi åt de och så drack vi kaffe och bläddrade igenom VCs spelguide och hade trevligt

Aja, ska lira nu de va iaf lite taskigt men roligt, Hampus du är förlåten!! :D

hej då

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

oj just de grabbar, sorry men asså brevet va bluff, va bara hampus som lurade mig så ja lixom åkte hem till hans morsa och drack lite kaffe... bar så alla vet å inga missförstånd händer ^_^

BTW ja har börjat dricka kaffe nu, fast med massa mjökl och socker, de e faktiskt gott, magen har vant sig men första gången va den ganska orolig må jag säga B)

ska lira, hej då!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det var en gång en polisbil på bron mellan byggarbetandet och "diaz" Ö.

Den hadde buggat ner i bron och jag sköt head shot på båda poliserna och dom satt kvar :)

En annan kul grejj på vc : När jag sköt head shot på en kille som satt i en Bf interjetion (stavning?) och hans huvud för bort och han ramlade ut. då så böjde han sej lite exakt som dom gör när man SNOR bilen ifån dom ;)

Hehe. man ska juh inte köra hellicopter med "FlyG" fusket. Först viste inte jag det :'(

Det är juh iaf ett smart sätt att ta själv modr :rolleyes:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 4 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...