Jump to content

GTA- skämt och GTA historier


Jacker
 Share

Recommended Posts

Grand Theft Auto är inte bara kul, det kan vara komiskt också. Startar denna tråd så folk kan dela med sig av roliga, dramatsika, våldsamma, chockerande historier. Och som jag nämde i titeln, även skämt. Från alla GTA- spel

OK, börjar då!

Jag körde Viglante Mission på GTA3 en gång, jagade en tjej i en Infernius. Jag tacklade henne tills hennes bil började brinna och hon hoppade ur bilen, jag hoppade ut ur polisbilen och jagde efter henne. Hon sprang lite konstigt och sprang till slut utanför kameran. Jag vände mig om för att springa efter och då hör jag hur en bil bränner iväg. Trycker på L1 (körde det på PS2) för att rätta till kameran och vad ser jag? Hon har snott min polisbil och kör iväg... Där står jag ensam och övergiven, gissa om jag vart snopen! :lol:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • Inlägg 59
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Det här är från GTa2 på PC. Jag gick runt och slog ner poliser och sprang undan innan de hann resa sig upp, (då får man ingen polis efter sig :P ) som jag brukar göra lite då och då. Så kom det värsta folkmassani vägen, så jag fick polisen efter mig, och naturligtvis kom en polis bil! Så jaf började springa iväg, och polisbilen körde efter, vilket ledde till att han körde över alla människor som gick på gatan! ;) 5 människor döda, för att jag slog ner en polis! B)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 3 weeks later...

Jorå hände bara igår en rolig sak:

jag har börjat om gta vc också var jag på uppdraget när det är ett gäng som tagit en MC killes Angel iaf så åker jag dit hoppar på trappan så jag kommer på taket till vapenbutiken jag skuter ner alla gängmedlemar och tar tilbaka Angel och åker därifrån fort som saatan sen kommer jag tillbaka till MC gänget iaf så ska jag ställa mig i ett rosa center jag ställer mig i det och kliver av Angeln .. Nu ser man som från sidan och man kan inte styra gubben också så kommer den här angelmedlemen och ska kliva på Angeln.... Men nu står tommy i vägen så han kan inte sätta sig på Angeln.. och man kan inte röra tommy som sagt... Och jag vägrade starta om ps2 för jag hade klarat as många uppdrag.. Så efter ungefär 1 timme så lyckas "Angelmedlemen" sätta sig på sin Angel genom att putta ut den

sry om jag var lite otydlig förra gången :D

Redigerad av mankan
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Grand Theft Auto är inte bara kul, det kan vara komiskt också. Startar denna tråd så folk kan dela med sig av roliga, dramatsika, våldsamma, chockerande historier. Och som jag nämde i titeln, även skämt. Från alla GTA- spel

OK, börjar då!

Jag körde Viglante Mission på GTA3 en gång, jagade en tjej i en Infernius. Jag tacklade henne tills hennes bil började brinna och hon hoppade ur bilen, jag hoppade ut ur polisbilen och jagde efter henne. Hon sprang lite konstigt och sprang till slut utanför kameran. Jag vände mig om för att springa efter och då hör jag hur en bil bränner iväg. Trycker på L1 (körde det på PS2) för att rätta till kameran och vad ser jag? Hon har snott min polisbil och kör iväg... Där står jag ensam och övergiven, gissa om jag vart snopen! :D

hehehe en liknande sak hände mig

Redigerad av mankan
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Kan berätta det här som jag berättade i en gammal tråd:

När gta var nytt hade jag ett litet lan på 3 pers. Vi körde och hade skojj.

Sen skulle jag hoppa ur bilen en gång då sköt mina kompisar in bazooka skott i dörren så jag fastnade i den sprängda bilen. Jag kunde köra om kring och aldrig dö. Så jag van spelet hehe.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jorå hände bara igår en rolig sak:

jag har börjat om gta vc också var jag på uppdraget när det är ett gäng som snott en MC killes Angel iaf så åker jag dit hoppar på trappan så jag kommer på taket till vapenbutiken jag skuter ner alla gängmedlemar och tar tilbaka Angel och åker därifrån fort som saatan sen kommer jag tillbaka till MC gänget iaf så ska jag ställa mig i ett rosa center jag ställer mig i det och kliver av Angeln .. Nu ser man som från sidan och man kan inte styra gubben också kommer MC

HEHE oj va roligt.. fattade ingenting :D

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jorå hände bara igår en rolig sak:

jag har börjat om gta vc  också var jag på uppdraget när det är ett gäng som snott en MC killes Angel iaf så åker jag dit hoppar på trappan så jag kommer på taket till vapenbutiken jag skuter ner alla gängmedlemar och tar tilbaka Angel och åker därifrån fort som saatan sen kommer jag tillbaka till MC gänget iaf så ska jag ställa mig i ett rosa center jag ställer mig i det och kliver av Angeln .. Nu ser man som från sidan och man kan inte styra gubben också kommer MC

Jag fatatde allt, fram tills slutet. Vad menar du med att det kommer MC?

Redigerad av JohnnyH87
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

På tal om MC, en gång när min kompis hade fått VC till PC (de rimma hahaha) och en liten 6-årig grabb var med och spelade med oss. Han snodde en PCJ-900 och körde vid MC klubben. Då råkade han trycka på knappen som gör att man hoppar av i farten, och när han kastat sig av PCJ:n far den i full fart mot MC fettot som står vid hojarna på MC klubben. PCJ:n träffar rakt på tjockisen så att han flyger in i väggen (en bugg) och dör. Sen sprutar det blod från väggen.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

På tal om MC, en gång när min kompis hade fått VC till PC (de rimma hahaha) och en liten 6-årig grabb var med och spelade med oss. Han snodde en PCJ-900 och körde vid MC klubben. Då råkade han trycka på knappen som gör att man hoppar av i farten, och när han kastat sig av PCJ:n far den i full fart mot MC fettot som står vid hojarna på MC klubben. PCJ:n träffar rakt på tjockisen så att han flyger in i väggen (en bugg) och dör. Sen sprutar det blod från väggen.

Haha, lol!!! B)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

en gång körde jag GTA3 på ps2 så hade ja g slagit in fusken: Alla människor med vapen och alla människor blir agressiva..... ;) så fick jag polisen efter mig och så börja FBI jaga mig tillslut :unsure: så kommer en fbi kille och skjuter mot mig med sitt automat vapen (ak-47) men så står 3folk ivägen och FBI killen prickar dom tre människorna i stället :D men dom dör inte. Vet ni vad dom gjorde då?? Gjorde slakt av polisen ;) Först ett bazoka skott sen grillad till döds! :)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Mankan, menar du att du väntade en timme utan att kunna röra dig?  Kunde du röra dig när han förvunnit då?

precis tommy den tjockisen stog ivägen så han kunde inte sätta sig på MCn men han lyckades efter ca 1 h putta ut Angeln lite så han kunde setta sig på den och åka iväg, sen fick jag mission passed :unsure:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...