Jump to content

GTA- skämt och GTA historier


Jacker
 Share

Recommended Posts

På tal om MC, en gång när min kompis hade fått VC till PC (de rimma hahaha) och en liten 6-årig grabb var med och spelade med oss. Han snodde en PCJ-900 och körde vid MC klubben. Då råkade han trycka på knappen som gör att man hoppar av i farten, och när han kastat sig av PCJ:n far den i full fart mot MC fettot som står vid hojarna på MC klubben. PCJ:n träffar rakt på tjockisen så att han flyger in i väggen (en bugg) och dör. Sen sprutar det blod från väggen.

Mc:n heter pcj 600.. :P

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • Inlägg 59
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

På tal om MC, en gång när min kompis hade fått VC till PC (de rimma hahaha) och en liten 6-årig grabb var med och spelade med oss. Han snodde en PCJ-900 och körde vid MC klubben. Då råkade han trycka på knappen som gör att man hoppar av i farten, och när han kastat sig av PCJ:n far den i full fart mot MC fettot som står vid hojarna på MC klubben. PCJ:n träffar rakt på tjockisen så att han flyger in i väggen (en bugg) och dör. Sen sprutar det blod från väggen.

hehe fan va schysst :P

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 2 weeks later...

På gta3 på ps2:

Jag körde bil på portland. När jag körde vid en vägkorsning (inte mot rött ljus, det minns jag faktiskt) så kom det en polisbil från höger och körde rakt in i mig. Såklart blev han förbannad och gick ut och arresterade mig.

Lite surt med tanke på att jag spelade uppdraget "taking out the laundry"

Joey sa att man skulle va försiktig med bilen och det va jag...

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Nånting väldigt irriterande hände mig när jag spelade Vice City igår. Jag gjorde uppdraget Guardian Angel och allting började bra. Jag åkte till parkeringshuset, hämtade maskingeväret (vad heter det egentligen?) och träffade Lance. Jag åkte iväg och tog en genväg genom gränderna. Jag stannade på andra sidan gatan från mötesplatsen och sprang över vägen. Precis när jag kommit fram till den där rosa ljus grejen hördes ett högt "Splatt". Mission Failed, Lance blev överkörd av en passerande bil! :P

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 2 weeks later...
Nånting väldigt irriterande hände mig när jag spelade Vice City igår. Jag gjorde uppdraget Guardian Angel och allting började bra. Jag åkte till parkeringshuset, hämtade maskingeväret (vad heter det egentligen?) och träffade Lance. Jag åkte iväg och tog en genväg genom gränderna. Jag stannade på andra sidan gatan från mötesplatsen och sprang över vägen. Precis när jag kommit fram till den där rosa ljus grejen hördes ett högt "Splatt". Mission Failed, Lance blev överkörd av en passerande bil! :P

Något liknande har hänt mig...men det var jag som blev överkörd ;)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

En grej som är rätt rolig är när man har poliskläder på sig och gör ett uppdrag hos biker-gänget. "You don´t look like the law, so that bought you a minute."

Ja, det är ganska knäppt! :P

Nånting annat roligt hände i Vice City idag. Jag gick på bron mellan Leaf Links och Vice City Mainland, så såg jag en tjej stå på räcket! Jag gick lite närmare och då hopapde hon i vattnet! Hon begick självmord! >_<

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

När jag körde GTA3 och inte orkade lira vanligt mer slog jag in fusken så alla människor får damp och har vapen så jag dog stup i kvarten men jag lyckades ändå ta mig till slutet av spelet och jag hade klarat nästan hela spelet med alla uppdrag och sånt. Men iaf kom jag till "The Dam" och skulle skjuta ner helikoptern och rädda tjejen men då börjar hon skjuta på mig, jag fortsatte springa men alla andra människor som var runt omkring började också skjuta på mig! Enbart på mig, ingen annan liksom! Jag fortsätter ändå springa samtidigt som jag dödar alla omkring, När jag går upp i trappan langar tjejen upp en bazooka och ska skjuta på mig, hon fattar bara inte att man kan kjuta igenom marken och tar livet av sig! Varje gång jag körde det uppdraget hände samma sak och fusken gick inte att stänga av så jag fick helt enkelt börja om ALLTING på nytt utan aggro-fusk för att slutligen rädda henne och bibehålla mitt rena samvete ^_^ (shit va långt det blev, trodde att det bara skulle bli några rader. Shit, nu blev det just ännu längre B)) :wub:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

När jag körde GTA3 och inte orkade lira vanligt mer slog jag in fusken så alla människor får damp och har vapen så jag dog stup i kvarten men jag lyckades ändå ta mig till slutet av spelet och jag hade klarat nästan hela spelet med alla uppdrag och sånt. Men iaf kom jag till "The Dam" och skulle skjuta ner helikoptern och rädda tjejen men då börjar hon skjuta på mig, jag fortsatte springa men alla andra människor som var runt omkring började också skjuta på mig! Enbart på mig, ingen annan liksom! Jag fortsätter ändå springa samtidigt som jag dödar alla omkring, När jag går upp i trappan langar tjejen upp en bazooka och ska skjuta på mig, hon fattar bara inte att man kan kjuta igenom marken och tar livet av sig! Varje gång jag körde det uppdraget hände samma sak och fusken gick inte att stänga av så jag fick helt enkelt börja om ALLTING på nytt utan aggro-fusk för att slutligen rädda henne och bibehålla mitt rena samvete :) (shit va långt det blev, trodde att det bara skulle bli några rader. Shit, nu blev det just ännu längre ;)) :rolleyes:

Haha lite tufft :shifty: , du tog möjligtvis ingen screen? :D

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...