Jump to content

Fråga ang. "banning"


knasn00b
 Share

Recommended Posts

om vi säger att jag av någon konstig annlaedning blir "bannad" från gtasajten så kommer jag nog inte in på gtasajten på mitt ip( te.x. 192.165.2.1), men om jag annvänder skolans datorer med te.x. 156.212.2.1 kan jag då komma in på gtasajtens forum och registrera om mig...

Om det nu går, är inte chansen ganska stor att bannade medlemmar ändå är "aktiva"??

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det är bara att gå till en kompis och låta han registrera sig.

Så därför går det aldrig att banna en person helt och hållet.

På GTAsajten kan man dock aldrig registrera sig själv mer än en gånger.

Men hur lyckades da Paaaaaaalsson registrera sig igen som Pimpen pa samma dator? :wacko:^_^:P

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 2 weeks later...
Det står tydligt att man inte får ha två konton.

Men ännu värre är att han har förfalskat sitt personnummer.

Han blir inte bannad för han verkar seriös i övrigt och har inte sabbat något.

Men han får en varning och några dagars hybernating.

hur kan du veta om dom förfalskar sitt person nummer??? ;)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Men det är ju dumt att banna en ip. Man kan ju vara många i samma familj som alltså använder samma dator och vill ha varsitt konto. Så är deras IP bannad.

Btw, vad var det för skit förut med tobias nilsson? han addade mig nyss på msn och jag försöker komma på vad jag har hört namnet innan.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Men det är ju dumt att banna en ip. Man kan ju vara många i samma familj som alltså använder samma dator och vill ha varsitt konto. Så är deras IP bannad.

Btw, vad var det för skit förut med tobias nilsson? han addade mig nyss på msn och jag försöker komma på vad jag har hört namnet innan.

Han kopierade GTAsajtens sida eller nått sånt.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Gäst
This topic is now closed to further replies.
 Share

×
×
  • Create New...