Jump to content

Nya moderators?


Arman
 Share

Recommended Posts

Om nån ska bli mod tycker jag faktiskt GTA3 freak! :huh:

Anledning?

Man blir inte mod för man har mycket posts.. <_<

Han är ju ett bra ex. på en person som har spammat en jävla massa under sin period här på forumet..

Jag säger inte att jag har varit lydig hela tiden men kolla på posts/dag så har han X antal mer.. :(

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Anledning?

Man blir inte mod för man har mycket posts.. <_<

Han är ju ett bra ex. på en person som har spammat en jävla massa under sin period här på forumet..

Jag säger inte att jag har varit lydig hela tiden men kolla på posts/dag så har han X antal mer.. :(

Håller med.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Anledning?

Man blir inte mod för man har mycket posts.. <_<

Han är ju ett bra ex. på en person som har spammat en jävla massa under sin period här på forumet..

Jag säger inte att jag har varit lydig hela tiden men kolla på posts/dag så har han X antal mer.. :huh:

opps tänk om han läser det :(

När jag kollar på mina posts så ser jag ganska många, men jag är ingen spammare. jag skriver inte för att få mer i posts, utan jag tycker det är kul här inne :huh:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Finns många som skulle kunna bli, typ okka, han e mogen.

Tackar! Haha!

Fast jag tror inte att jag skulle klara det...för stor press, haha! Jag skulle typ låsa trådar p.g.a dålig stavning och inkorrekta meningar, haha!

ElGato eller Sirius tycker jag skulle passa, men det är nog bra som det är nu! Känns som om dom nuvarande moderatorerna klarar sig helt utmärkt...men visst, nu med GTA: San Andreas-hysterin blir det ju lite hektigare och snart kanske det borde vara dags med en ny moderator.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...