Jump to content

.


Dusse
 Share

Recommended Posts

  • Inlägg 626
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Okej... Varför i helvete lägger man upp en bild man själv tycker är jävligt ful?

Det vet jag. Det handlar om psykologi. Säger man att något är fult redan innan kan man på ett psykologiskt plan gardera sig mot attacker i stil med "Den är ju ruskigt ful". Dessutom räknar man med att folk ska säga saker som "Den var ju inte alls ful, den var snygg. Jag hade iaf inte gjort bättre" och då kan man känna sig glad för en stund.

Dessutom vill man ju inte ge en bild av att man själv tycker att det man gör är speciellt märkvärdigt. Då blir fallet så mycket längre om någon påpekar att så är det ju egentligen inte.

gahh...flummigt, igen. Måste fan sova.(Se där, där klarade jag att skylla ifrån mig mitt konstiga sätt att formulera mig på, på att jag var trött. Psykologi.)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag krympte bara ner en 3d bild från volvos hemsida och målade till lie så att det såg bra ut.

Edit: bestämer nu att solen kommer från nordväst

Edit3: Tyvär så är bilen gjord med 3 pixels perspektiv (om man gör en väg så är varje del av kant sträcket 3 pixlar lång).

Edit2: Look:

post-24-1104433114_thumb.png

Redigerad av oscarw_89
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...