Jump to content

.


Dusse
 Share

Recommended Posts

  • Inlägg 626
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Det får plats med en med en ganska liten tomt. Här är en bil, Som Siana har gjort och jag fixat till. Tänk dig att det är en stor personbil med plats för runt 5 personer och baklucka.

EDIT: Förttit på min byggnad, dock har jag kommit längre nu, ganska gammal bild. Om ni undrar varför det är rosa, är det för att jag använder det som arbetsfärg.

snyggt fast ja tennis plan såg lite liten ut men jag vet inte om du har fixat den nu?

@ xstreem arbeta mer på det det är ju typ en kopia av tutorialen och så har du typ bara gjort gång vägen. Gör lite trädgård m.m

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ord, därför vill jag ha allt mindre, eftersom alla vägar kommer bli enfiliga, två av Sianas bilar får inte plats på vägarna runt husen...

nej 1 bil får plats på varje gata runt huset... Och när man sätter ihopp plattorna så blir det ju "dubblet" av vägarna...

fast jag kan hålla med om att det är lite olika propotioner.. Tycker vi egentligen borde fixa någon snygg gubbe och sedan bild och sedan ett template typ ?

Redigerad av Gurgel
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...