Jump to content

Friheten


Recommended Posts

  • Inlägg 68
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

vem fan e du som skriver skit till mig :ermm: !!!!!!!

Nog har man seriösa problem om man vill köra cykel o skjuta alla civila o sen knulla en hora och skära av en killes kuk o pressa den till juuice och sälja den till Earvin Johnson o sedan sno en bill o köpa en porrtidning o skita i en kille face.

Rätta mig om jag har fel...

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Nog har man seriösa problem om man vill köra cykel o skjuta alla civila o sen knulla en hora och skära av en killes kuk o pressa den till juuice och sälja den till Earvin Johnson o sedan sno en bill o köpa en porrtidning o skita i en kille face.

Rätta mig om jag har fel...

vad e det för fel det är kul och sjuta cevila på gta ??? knulla en hora?? ehh shit tänk efter lite killen ... okej pressa en killes kuk det är sjukt men han har ju inte seriösa problem för de skit ide och sluta kompitera skit saker ;) desutom skita i en killes face e ju fett skönt haha tänk på killen helt brun haha :ermm: sno en bil de gör väll alla på gta? köpa en porrtinding okej det är inte sjuikt men vart ska du få tag på den haha ;)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

vad e det för fel det är kul och sjuta cevila på gta ??? knulla en hora?? ehh shit tänk efter lite killen ... okej pressa en killes kuk det är sjukt men han har ju inte seriösa problem för de skit ide och sluta kompitera skit saker ;) desutom skita i en killes face e ju fett skönt haha tänk på killen helt brun haha :ermm: sno en bil de gör väll alla på gta? köpa en porrtinding okej det är inte sjuikt men vart ska du få tag på den haha ;)

Själva knulla-en-hora-och-skära-av-en-killes-kuk-o-pressa-den-till-juuice-och-sälja-den-till-Earvin-Johnson-delen var ju rätt knäpp, köpa-en-porrtidning-o-skita-i-en-kille-face-dlen likaså...

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

vad e det för fel det är kul och sjuta cevila på gta ??? knulla en hora?? ehh shit tänk efter lite killen ... okej pressa en killes kuk det är sjukt men han har ju inte seriösa problem för de skit ide och sluta kompitera skit saker ;) desutom skita i en killes face e ju fett skönt haha tänk på killen helt brun haha ;) sno en bil de gör väll alla på gta? köpa en porrtinding okej det är inte sjuikt men vart ska du få tag på den haha (w00t)

Vad Okka menade var nog att sättet grabben skrev det på var omoget och ogenomtänkt. Det kan jag lätt instämma på... Vad Hedlund menar med att det är "sjukt" att köpa porr vet jag inte... Själv anser jag det betydligt sjukare att meja ner civila med AK... Det är en perfekt spegling av den amerikanska censuren, blås skallen av varandra så länge ni inte visar bröst eller könsorgan... :ermm:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Haha! Exakt, rätt sjukt egentligen...

Ja.. Moralkärringarna tjatar redan extremt mycket om våldsamma spel i klass med Postal 2. Betänk då hur debatten skulle bli om även sexuellt våld nyttjades.. Egentligen är det också ganska sjukt att ett spel blir "fritt" bara för att man kan skjuta ner pensionärer. Det jag vill uppleva är inte att mörda oskyldiga! Jag vill cruisa runt i en dyr bil med 5 underklädesmodeller och sedan ligga med allihopa i baksätet. Friheten måste utvidgas!

En kompis sa, när jag nämnde sex i t ex. Postal 2 (spelet suger, men bra exempel) att det var sjukt. "Ja, om du vill våldta tjejer så är du ju sjuk!". Jag "vill" inte våldta folk. Men det skulle helt klart vara intressant i ett spel där man ändå kan sparka huvudet av folk, sparka sönder deras lik, urinera på dem och elda upp dem...

Jag vill inte ha våldtäcksscener i GTA: SA, men jag vill ha lite kvinnlig fägring! Mjukporr och snygga, pixliga brudar!

PREACH!!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ja.. Moralkärringarna tjatar redan extremt mycket om våldsamma spel i klass med Postal 2. Betänk då hur debatten skulle bli om även sexuellt våld nyttjades.. Egentligen är det också ganska sjukt att ett spel blir "fritt" bara för att man kan skjuta ner pensionärer. Det jag vill uppleva är inte att mörda oskyldiga! Jag vill cruisa runt i en dyr bil med 5 underklädesmodeller och sedan ligga med allihopa i baksätet. Friheten måste utvidgas!

En kompis sa, när jag nämnde sex i t ex. Postal 2 (spelet suger, men bra exempel) att det var sjukt. "Ja, om du vill våldta tjejer så är du ju sjuk!". Jag "vill" inte våldta folk. Men det skulle helt klart vara intressant i ett spel där man ändå kan sparka huvudet av folk, sparka sönder deras lik, urinera på dem och elda upp dem...

Jag vill inte ha våldtäcksscener i GTA: SA, men jag vill ha lite kvinnlig fägring! Mjukporr och snygga, pixliga brudar!

PREACH!!

W0rd Brother.

Redigerad av KuNg-Fo0d
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Nog har man seriösa problem om man vill köra cykel o skjuta alla civila o sen knulla en hora och skära av en killes kuk o pressa den till juuice och sälja den till Earvin Johnson o sedan sno en bill o köpa en porrtidning o skita i en kille face.

Rätta mig om jag har fel...

har du ingen fantasi din murmel :ermm:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...