Jump to content

Friheten


Recommended Posts

  • Inlägg 68
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

ragadoll saken??

Ragdoll-fysik, dvs. att artificiell gravitation får döda kroppar att bete sig "naturligt", t ex. som i Hitman-spelen. De landar på föremål och kan flyttas efter att de dött.

I GTA: III och VC landade ALLA döda kroppar identiskt.. Det var lite väl budget enligt mig...

Det måste vara roligare att sparka på liggande personer nu när de skakar verklighetstroget.. ;)

EB

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

de forsta ja kommer gora e nog att ga runt lite, kanna pa hur kontrollerna e, kolla pa omgivningen, sen hitta en grym bil, a bara aka runt ett tag a njuta. sen kanske man tar en tripp till stranden a testar pa hur de e a simma lite. sen e de dags for nagra uppdrag =)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag hoppas att spelet bjuder på mer än de gamla vanliga reta-snuten-och-fly-genom-staden-aktiviteterna. Det är man van vid..

Jag vill softa med mina homies i en guld-kromad blåmetallic Cadillac och lyssna på NWA på högsta bas.

Och när spelets huvuduppdrag är avklarade skall jag käka hamburgare varje dag och tillslut se ut som D12's Bizzare! ;)

EB

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag hoppas att spelet bjuder på mer än de gamla vanliga reta-snuten-och-fly-genom-staden-aktiviteterna. Det är man van vid..

Jag vill softa med mina homies i en guld-kromad blåmetallic Cadillac och lyssna på NWA på högsta bas.

Och när spelets huvuduppdrag är avklarade skall jag käka hamburgare varje dag och tillslut se ut som D12's Bizzare! ;)

EB

I can feel ya sonny...härligt! Skönt det ska bli att glida runt i Los Santos med sina homies, flip a cap on some bitches, sno nån bil (joo, jag såg Menace II Sociaty ikväll...).

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

ska köra cykel o skjuta alla civila o sen kn*lla en hora och skära av en killes k*k o pressa den till juuice och sälja den till Earvin Johnson o sedan sno en bill o köpa en p*rrtidning o ski*a i en kille face :ermm:;);)(w00t)

stoooooora förväntningar

Du verkar ha seriösa problem, nog för att du säkert är 13år men geez.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

I can feel ya sonny...härligt! Skönt det ska bli att glida runt i Los Santos med sina homies, flip a cap on some bitches, sno nån bil (joo, jag såg Menace II Sociaty ikväll...).

Hehe.. Missade den ikväll, redan sett den 2 gånger...

Man borde kolla på en film som Menace II Society innan man lirar GTA: SA. Eller redan nu! Då inser man att temat är som klippt och skuret för Rockstars spelserie!

-----------------------------------

"Lemme have some of tha shit, nigga? Come on!"

"Fuck you, nigga!"

"Hey, man, you can have ma cheeseburgah!"

"I said fuck you, nigga! I don't want no muthafuckin' cheeseburgah, nigga!"

"Hey, I can suck you dick, man! I can suck your dick!"

"What? FUCK YOU, NIGGA!"

*BLAM* *BLAM*

-----------------------------------

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hehe.. Missade den ikväll, redan sett den 2 gånger...

Man borde kolla på en film som Menace II Society innan man lirar GTA: SA. Eller redan nu! Då inser man att temat är som klippt och skuret för Rockstars spelserie!

-----------------------------------

"Lemme have some of tha shit, nigga? Come on!"

"Fuck you, nigga!"

"Hey, man, you can have ma cheeseburgah!"

"I said fuck you, nigga! I don't want no muthafuckin' cheeseburgah, nigga!"

"Hey, I can suck you dick, man! I can suck your dick!"

"What? FUCK YOU, NIGGA!"

*BLAM* *BLAM*

-----------------------------------

Jag har sett den typ 20 ggr, haha! Hade den inspelad, den gick inte på TV...

Den är grym! Blir så extremt GTA SA-sugen då jag ser den.

Jag har en tråd någonstans om att GTA SA kanske kommer hämta inspiration från MIIS och varför, du kan ju kolla! Hehe...

Edit: Haha, skön den scenen är! Han är ju galen O'dog.!

Redigerad av okka
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...