Jump to content

GTA: SA till GC


Recommended Posts

  • Inlägg 141
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Har hört rykten om att det i själva verket är nintendo som förbjudit GTA till GC...

De ska själva ha sagt att GTA inte passar in på deras målgrupp och att de fördömmer spelet.

Men som sagt, bara ett rykte.

Det behöver inte vara sant... men det låter troligt...

Isånnafall, synd...

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

doh, konsollkriget fortsätter... och alla säger att gc har barnspel

Vad har inte ps2 och xbox?

Xbox har tex hitta nemo, disneys skateboarding...

PS2 har också flera titlar barnspel

GC har likamånga barnspel som de andra konsollerna...

GC har mer japanskt och rollspels aktiga spel skulle ja då säga, och flera plattforms spel...

GTA till gc skulle vara bra, man köper ju det man själv vill att man själv och sina barn ska spela... eller har jag fel?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hmm... denna topic handlar inte om vilken konsol som är bäst...

Och varför tror du det? Kan nästan garantera att det är fler över 18 än under 18 som spelar GTA.

Shit, ställd mot väggen av Hultenius!

Bara föraningar...visst har du gjort någon undersökning om det här på forumet?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det här hör inte till tråden, men jag måste ju skriva ett svar...

-----

Undersökningar i forumet är aldrig bra eftersom de inte speglar hela GTA-communityn. Det är oftast yngre som gillar att skriva av sig i spelforum medan äldre mest bara letar efter nyheter/fakta/bilder.

Sedan man blev tvungen att uppge sitt personnummer när man registrerar sig som medlem på gtasajten har jag kunnat föra "säker" statistik och det visar sig att medelåldern/ny medlem ligger på 17.8 år sedan i februari (och då är alla som är över 30 år borträknade). Till det ska räknas att det kommer mer äldre besökare vid GTA-releaserna och "dom" inte är lika aktiva inom communityn.

Medelåldern för en typisk gamer är 29 i USA och 24 i Sverige. Förvånad?

-----

Sådär, åter till ämnet nu...

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag e inte inne här ofta och läser och risken eller chansen att jag skriver här är ytterst liten men nu börjar jag fan lacka ur på er små jävla snorungar (Inga namn nämnda). När ska ni börja tänka om och ändra den tafatta och felaktiga inställning ni har?

Först och främst ska ni ge fan i att dömma ut konsoller hit och dit, Vart leder det? Ingenstans skulle jag vilja påstå.

Speciellt inte när ni dividerar om Gamecube, Den konsollen är mest utsatt för att bli placerad under kategorin (barn konsoll).

Varför?

Jag de svaret har jag faktiskt inte.. Och jag vet heller inte vad det grundar sig på..

Men när det gäller Nintendos undergång kan ni ta och fundera över hur jävla stenrika dom är.

Nånting som kanske inte alla tänker på är att både Microsoft och Sony är multiföretag som har flera olika "sektioner" att hämta pengar ifrån.. Nintendo har bara sin spel"sektion" som levebröd.

Jag kasnke inte är så klar i mitt språk och vad jag vill få fram för jag har varken ork eller tid till att reda ut va ni småungar har för stukade fantasier och fördommar...

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag e inte inne här ofta och läser och risken eller chansen att jag skriver här är ytterst liten men nu börjar jag fan lacka ur på er små jävla snorungar (Inga namn nämnda). När ska ni börja tänka om och ändra den tafatta och felaktiga inställning ni har?

Först och främst ska ni ge fan i att dömma ut konsoller hit och dit, Vart leder det? Ingenstans skulle jag vilja påstå.

Speciellt inte när ni dividerar om Gamecube, Den konsollen är mest utsatt för att bli placerad under kategorin (barn konsoll).

Varför?

Jag de svaret har jag faktiskt inte.. Och jag vet heller inte vad det grundar sig på..

Men när det gäller Nintendos undergång kan ni ta och fundera över hur jävla stenrika dom är.

Nånting som kanske inte alla tänker på är att både Microsoft och Sony är multiföretag som har flera olika "sektioner" att hämta pengar ifrån.. Nintendo har bara sin spel"sektion" som levebröd.

Jag kasnke inte är så klar i mitt språk och vad jag vill få fram för jag har varken ork eller tid till att reda ut va ni småungar har för stukade fantasier och fördommar...

bar sagt kompis.jag gillar alla konsoller för att dom e olika ;)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...