Jump to content

GTA: SA till GC


Recommended Posts

  • Inlägg 141
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

skrev på nu :'(

kan inte svika Nintendo bara för att jag skaffat ps2! -_-

SHIIT!!!! SVIKARE!!! Haha!

Allvarligt, jag har också tänkt på att skaffa en Playstation tvåa, enbart för GTA. Men tyvärr så är jag lite fattig för tillfället, haha!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Tänkte också gå över till Sony, men sen såg jag kommande Zelda, Starfox, Advancewars:Cube och hörde talas om GT Cube (Som Gran Turismo, fast till GC och med Sega-rally aktig styrning, vilket tilltalar mig skarpt!!!!)

Och Geist lär bli bra det också.

Enligt www.totalgames.net säljer GC bäst i Japan, med 50.000 ex på en enda vecka, jämfört med Xbox som sålde 250 ex...

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

ni skrev så mycke om konsoler så jag måste ju säga mitt oxå...

den bästa konsollen jag nånsin haft är sega megadrive, många spel nuförtiden är kopierade och "falska", till sega va alla spel bra och roliga och varje spel hade nåt speciellt. gillar dagens spel också men inget går upp emot det gamla sega :rolleyes:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Nintendo är inriktade på barnspel så GameCube var ju tänkt som en barnkonsoll från början, och det kommer det alltid vara för mig. Ful och dåliga kontroller, och hårdvaran är inget att hurra för heller.

Kontrollerna känns som om dom är köpta på en strand på kanarieöarna för 10 kr....eller....nu var jag nog för snäll........ :rolleyes:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Även ifalll Rocktsar ville ge ut def till GC skulleNintendo garanterat säga ifrån, det är som sagt tänkt som en barnkonsol.

Nintendo har inget emot det.

Under E3 sa dom att dom vill satsa på en bredare publik.

De utvecklar själva ett ganska mörkt Zelda, och så stödjer de utvecklingen av actionspelet Geist.

Har nån av er överhuvudtaget spelat ett spel med en GChandkontroll?

Den är den skönaste som finns (Utom till FPS där man använder de analoga l och r knapparna som avtryckare).

Det säger alla multiformattidningar och utvecklare i alla fall.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Varför tjöta om GC när det finns ett stort X?

Jadu, dum fråga...ANTAGLIGEN för att det finns folk som inte har det "stora X:et" och vill ha det till konsolen man redan har; vilket i vissa fall visar sig vara Game Cube, en underbar liten kubformad konsol med roliga spel, sexigt utseende, bra grafik, skönast kontroller fast ett lite för litet utbud av spel vilket vi hoppas att R* ska ändra på och ge ut sina produkter även till detta underbara Nintendoverk...

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jadu, dum fråga...ANTAGLIGEN för att det finns folk som inte har det "stora X:et" och vill ha det till konsolen man redan har; vilket i vissa fall visar sig vara Game Cube, en underbar liten kubformad konsol med roliga spel, sexigt utseende, bra grafik, skönast kontroller fast ett lite för litet utbud av spel vilket vi hoppas att R* ska ändra på och ge ut sina produkter även till detta underbara Nintendoverk...

Finns det något spel till Game Cube som gubbarna i spelet inte ser ut som en serie figur? <_<

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...