Jump to content

roliga screens


seal
 Share

Recommended Posts

  • Inlägg 379
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

lessen att jag inte har någon bild på följande, men min hårddisk är paj så jag kan inte lägga in VC på den här lilla jag har nu: Vid filmstudion åkte jag en porsche, muckade lite med snutar (inget ovanligt) och sköt sönder lite däck. När jag senare tittar åt vänster ser jag en bil som åker sakta, sakta - tre meter uppe i luften! Jag springer dit och skjuter lite på den, och undrar vad fanken det är för bugg. När den senare åker upp till minirondellen med Gang-Burriton, där det är högre elevation, dimper den ner utan förvarning, BAM, rakt ner i marken och den åker senare iväg som om inget hade hänt. Sparade en replayfil på det om ni orkar titta (eller ens läsa det här) ;)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

jag gjorde inte med mening... jag skrev "fannymagnet" (attraherande) så följer tjejer efter en. sen hoppade jag upp på taket på flygplanet när det stog i vattnet efeter som det är ett vattenflygplan eller vad man nu säger ;) så hoppade hon oxå upp. sen tryckte jag bara på enter så jag kom in och då stog hon kvar. ;)

Redigerad av DanjO
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

jag gjorde inte med mening... jag skrev "fannymagnet" (attraherande) så följer tjejer efter en. sen hoppade jag upp på taket på flygplanet när det stog i vattnet efeter som det är ett vattenflygplan eller vad man nu säger ;) så hoppade hon oxå upp. sen tryckte jag bara på enter så jag kom in och då stog hon kvar.  ;)

Haha, det hände för mig också!

Fast hon gled av över golfbanan, jag tog i lite väl i en sväng! Haha!

Redigerad av okka
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...