Jump to content

Big'n'Neiny


Patrik
 Share

Recommended Posts

Det finns inga "genvägar" i det uppdraget utan det är bara att försöka om och om igen tills du klarar det. ;) Kör försiktigt, krocka inte med bilarna och kom ihåg att du inte behöver köra rakt på tidningarna för att ta dem utan det räcker om du snuddar vid dem.

Redigerad av Arvid
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

har inte heller klarat det, men hur långt är det kvar när man har kört in på hamnområdet och kommit in bakom garagen, missade en ingång där, hur långt är det kvar efter det?? och ska man döda nån där eller är det bara att köra in och klara??

Det vill jag också ha svar på. Jag har kommit in på båtplatsen och svängt vänster där vid garagen och sen ser jag en båt där.(samma ställe där jag sänkte det förra fartyget.) Förresten du som sa att man ska göra det innan man kommer till 2:a ön, jag har varvat hela spelet, utom just det uppdraget..så jäkla irriterande. men för mig är inte problemet att bilen börjar brinna eller blir sönderskjuten, händer aldrig. Mitt problem är alla J#VLA F#TTBILAR SOM STÅR I DEN J#VLA F#TTVÄGEN!! _ALLTID_ ställer sig _ALLA_ bilar i vägen, utan dom hade jag klarat uppdraget för 100 år sen. Och det är så jäkla jobbigt när man är så jäkla nära målet!! ;) Men snart klarar jag detta uppdrag, annars fixar jag en trainer, för jag ska fixa uppdraget på vilket sätt som helst, till vilket pris som helst..

(PS jag började lira GTA3 förra veckan.)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

har inte heller klarat det, men hur långt är det kvar när man har kört in på hamnområdet och kommit in bakom garagen, missade en ingång där, hur långt är det kvar efter det?? och ska man döda nån där eller är det bara att köra in och klara??

Du är nästan framme när du kommit till hamnen

banan slutar vid garaget med listan

där har jag för mig att man skall döda klanten som snott tidningarna (en baggis)

sen skall man köra tillbaka dom (tidningarna alltså)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Du är nästan framme när du kommit till hamnen

banan slutar vid garaget med listan

där har jag för mig att man skall döda klanten som snott tidningarna (en baggis)

sen skall man köra tillbaka dom (tidningarna alltså)

vilken lista?? är det sånt där som det är i Vice City vid Sunshine Autos då man ska leta efter en massa bilar??

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag klarade uppdraget i helgen. Efter du kört in på hamnområdet, ser du garage, där ska du svänga till vänster i en ingång. Sen höger. Sen svänger du lite mer höger, och sen rätar du ut bussen så att den åker rakt fram. Nu ser du gubben brevid bilen, men stanna inte direkt när du ser honom utan åk nära, annars slutar inte tiden att gå. Sen är det bara att döda han, och köra till ett garage nära Luigis, sen kommer 3-5 gubbar förbi med portföljer och ger dig betalt.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 2 weeks later...
Ja man får några buntar porrblaskor vid hideouten men tyvärr kan man inte läsa dom. :P

:mellow: Joo, jag tänkte det. Jag hade väntat länge med det uppdraget och när jag gjort det och skulle gå och spara så såg jag dem. Men jag var inte säker på om de alltid varit där..

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det är ett uppdrag man bör göra innan man kommer till andra ön. För när man kommer till andra ön har man maffian på sej och de är inte nådiga när man kör förbi dem. Shotgun är ju som bekant bilägarnas mardröm!

fel man får inte maffian efter sig förren man har dödat don salvatore eller vad han nu heter

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

fel man får inte maffian efter sig förren man har dödat don salvatore eller vad han nu heter

på sätt o vis har man väll det, sniprar man ihjäl Salvatore så springer bara mafian runt honom, annars om dem ser vem som skuter, då kommer ju såklart dem o skuter på han.... ^_^ fast dem följer inte äfter, dem hatar bara en när man är i deras åmroden t ex st. mark

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...