Jump to content

Små tips!


Patrik
 Share

Recommended Posts

Tips 90:

"Snurr kamra"

Ta en mc, kör ner i vattnet, sleva på massa koder medans det står wasted, sen när du är vid sjukhuset så snurrar kamran, ta nu en minigun börja skut, för fyfan vad man röjjer eftersom man nu kan skuta åt samma håll! ;)

Tips 91:

"Skapa en konstig händelse"

Ta en bil, se till så föraren vill ha tillbak den, parkera den med förarplatsen mot en vägg, vänta på att föraren kommer! Nu när han slänger ut dig (eller vad han nu gör) kolla noga vad han gör efteråt!! :wub::wub:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • Inlägg 278
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Tips 92:

"Spawn in littlehanti"

Ha full armor och liv. Skriv: Seaways. Ta en bil. Åk på vattnet till Bron som leder till Littlehanti från golfen. Det finns några små saker som man kan stå på vid brons ben, eller vad man nu ska kalla det. Iaf, Få bilen att ligga uppochner på en sån. Kryp nu ut! då kommer du spawnas upp på bron (!) :D

Tips 93:

"Jump in littlehanti"

Detta är ett MÅSTE!! Stå på samma bro som i tips 92. Vänta på att några hantaier (stavning?) kommer på bron, eller locka ut dom på den. Dom måste gå där mellan staketen. Sen när dom börjar försöka slå dig och skuta, gör såhär: Stå ca 1m från staketet (du ska inte stå mellan staketen, utan där bilarna kör) dom som inte har vapen, kommer försöka hoppa över staketet. Efter några försök att hoppa kommer dom stutsa ner i vattnet(!) :P:P:P;)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Vill du bli rik och klara alla polis uppdrag så ska du bara köra in en polisbil i ett garage och starta polis uppdraget sen går du ur bilen och garaget och skriver bigbang, då sprängs ju alla bilar i hela vice city typ men polis bilen lagas ju i garaget så det e bara att gå in i den och fortsätta upp draget på samma sätt!!

:P:D:P:P;);)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Fan va bra tips! :P

Tips 94:

"Spooky car"

Ta en bil, åk in i ett garage, spräng bilen, putta ut den ur garaget! It's gone! :D

Tips 95:

"Ett släp tips"

För att ta sig in i ett parkerat släp (långtradar släp) gör såhär: Åk till flygplatsen, hitta ett ställe med släp som är parkerade brevid ett staket, gå dit, fixa så du kommer mellan släpet och stängslet (jag kutade bara). Stanna nu och spring mot släpet. Stryck RShift (inte över 1sek) så du kommer in i släpet(!) :P Om du sprang rakt igenom så tröck du "springa-snabbt-knappen" för länge.. :P

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Vill du bli rik och klara alla polis uppdrag så ska du bara köra in en polisbil i ett garage och starta polis uppdraget sen går du ur bilen och garaget och skriver bigbang, då sprängs ju alla bilar i hela vice city typ men polis bilen lagas ju i garaget så det e bara att gå in i den och fortsätta upp draget på samma sätt!!

:D:P:P;);)B)

men hur kul är det att fuska då? :P

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Tips 98:

"The replay"

Döda en polis och se replayen. Nu ser vi ex: när vi letar en polis, vi går och går. sen kommer vi till det stället där polisen dog, och där finns pistolen och batongen fast polisen inte dött i replayen än! -_-

Tips 99:

"Skapa en egen jakt nr2"

Var efterlyst, putta av en mc kille från hans mc, se till så polisen är där när du gör det, skriv: LeaveMeAlone. Nu får du en jakt mellan mc killen och polisen som du kan njuta av :wub:

Tips 100 (!)

"How to do a stoppie"

Jepp, då var vi här igen, med stoppies. Detta är för dom som inte klarat göra en stoppie.

Det är inte bara att trycka broms och num9, utan man måste göra en till sak;

För att göra n stoppie måste man trycka: Handbroms, neråtpilen, Num9!

Ha hög fart oxå! :wub:

Föresten, säj "Grattis", vi nådde upp i 100 tips! :blink:^_^

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Tips 98:

"The replay"

Döda en polis och se replayen. Nu ser vi ex: när vi letar en polis, vi går och går. sen kommer vi till det stället där polisen dog, och där finns pistolen och batongen fast polisen inte dött i replayen än! :rolleyes:

Tips 99:

"Skapa en egen jakt nr2"

Var efterlyst, putta av en mc kille från hans mc, se till så polisen är där när du gör det, skriv: LeaveMeAlone. Nu får du en jakt mellan mc killen och polisen som du kan njuta av ;)

Tips 100 (!)

"How to do a stoppie"

Jepp, då var vi här igen, med stoppies. Detta är för dom som inte klarat göra en stoppie.

Det är inte bara att trycka broms och num9, utan man måste göra en till sak;

För att göra n stoppie måste man trycka: Handbroms, neråtpilen, Num9!

Ha hög fart oxå! ^_^

Föresten, säj "Grattis", vi nådde upp i 100 tips! :rolleyes::D

grattis! 100 roliga tips. själv har man testat alla *skryt skryt* :P

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag var bara tvungen att bryta födelsedagen. :rolleyes:

Tips 101:

"Göra en hjärndöd zombie igen"

Ha en helikopter efter dig, när du ser att en swat kille hissas ner skriver du: "LeaveMeAlone". så fick du en hjärndöd zombie igen! :rolleyes:

Tips 102:

"The moon nr2"

Skut på månen med en sniper, så växer den!

Tips 103:

"Göra en ambulans galen"

Kör över någon med en bil. När ambulansen kommer, åk iväg så liken ritas ut (drawdistans eller va de nu hette) Åk tillbaka, för nu är ambulansen galen! ;)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Du gav nyss ett bra exempel på det. Man skriver särskrivning, inte sär skrivning, då ändras hela budskapet med orden. Om man skriver sär skrivning så blir det att skrivningen är sär.

För det andra borde du lära dig stava. Vad har du i Svenska egentligen, eller har du ens börjat skolan?

PS: Du särskrev ordet vadå också.

måste du va så j*vla taskig, det kanske beror på om han skriver fort eller inte !

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag har läst att den är framhjulsdriven, men den måste vara tvåhjulsdriven, för när man kör på framhjulet så roterar bakhjulet också (lika mycket som framhjulet), så då borde den vara tvåhjulsdriven väll?

den är det eftersom man kan köra på bak hjulet också ! :P

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Den är bakhjulsdriven. Har kollat detta i handling. Förresten har det med att köra på framhjulet aldrig funkat för mig.

det funkar mycket bättre om man har vc på PS2, hade vc på ps2 men blev avstulen så jag köpte ett till som jag också blev avstulen med då blev jag f*rbannad och köpte det på dator så nu snor ingen det ! :P

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

kanske nån som skrivit detta redan, orkar inte läsa

men iaf, backa med en bil tills kameravinkeln ändras så du ser bilen framifrån, håll då in båda kolla åt sidan knapparna, så ska du se bilen bakifrån igen (kommer inte ihåg vilka knappar det är som standard). Nu blir bilen mer lättkörd (bättre väghållning)

det e num1 o num2 :P

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Tips 29:

"Dom omöjliga kläderna" (verson 0.5 beta) jag ska fixa ett bättre men tills vidare får det här duga.

Alla tjatar ju om att dom där kläderna bakom osynliga väggen inte går att komma åt, så de måste jag orna!

det finns redan nått konstigt tips på att man ska spränga en motor cykel och blablabla.. men det är inte nödvändigt..

det ända man behöver göra är att stegra upp mc:n på väggen (INTEden osynliga utan den som är framför en), klättra upp på mc:n och "HOPPA ÖVER" osynliga väggen! man behöver inte spränga nått skit!

Men det här var ju inte mitt tips, jag gjorde det bara lite enklare för er..

men jag kanske ska fixa nått annat tips, är inte säker...!

vilken vägg ??? vet inte om ngn osynlig vägg men kläder bakom :P

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Skrivet (redigerad)
vilken vägg ??? vet inte om ngn osynlig vägg men kläder bakom ^_^

Om du testat ta cuban kläderna så märker du det säkert.. om du inte sparat spelet på: Save file 2, för då fungerar det som det ska.

Så vi kan göra såhär:

Tips 104:

"To get the cuban clothes"

Spara ditt spel på "Save file 2". Ja vet inte riktigt om det funkar för alla, men för mig göre det... (w00t)

Redigerad av Patrik
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...