Jump to content

Små tips!


Patrik
 Share

Recommended Posts

Tips 87:

"Användbar bugg"

"Denna bugg är jäkligt användbar"... Gör såhär: Gå ut någonstans, tryck ner "ENBART" framotpilen. Håll i den helatiden, Kolla på replayen, nu när replayen spelar kan du släppa knappen, skriv nu en kod. Jag skrev: "Aspirine".. När du gjort det så trycker du av replayen. Och tro det eller ej; för nu springer tommy av sig själv! :D Om du trycker ner nån knapp så avbryts buggen. :D

Men den är ganska användbar om man ska springa långt, så kan man sitta och fika medans man bara styr med musen! :D

PS: fusket skadar inte ditt spel, jag testade att spara efter jag gjort detta, men inget varningsmadalande kom upp :D

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • Inlägg 278
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Tips 88:

"THE BIG ERROR BUGG 2"

Minns ni tips 86? När man blir ett spöke:

Tips 86:

"THE BIG ERROR BUGG!"

Fatta stor bugg jag hittat! , vill du se hur den är (hur man blir ett spöke)?

Gör då såhär: Spring runt, kolla på replayen, pausa, byt skin, Tryck resume game, byt skin igen, kolla klart på replayen! Nu är du ett spöke  (non-texture tommy med andra ord)

Gör det tipset. För jag har kommit på ett tillägg! :D Hur man blir ett skellet/Hollowman! :D:D

När du är spöket/non-texture Tommy gå ut på vägen, vänta på en bil, ta den, åk runt en stund.

Resultatet efter att man kliver ut ur bilen:

post-12-1088545251_thumb.jpg

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Tips 88:

"THE BIG ERROR BUGG 2"

Minns ni tips 86? När man blir ett spöke:

Gör det tipset. För jag har kommit på ett tillägg! :D Hur man blir ett skellet/Hollowman! :D:D

När du är spöket/non-texture Tommy gå ut på vägen, vänta på en bil, ta den, åk runt en stund.

Resultatet efter att man kliver ut ur bilen:

hehe grymt...du har koden "loadsoflittlethings" i va? sådär att hjulen blir feta på sportbilar :D

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

du har ju bara bytt skin ju >_<

Sorry, men det har jag inte. ;) Om du testar tipset så ser du ju att det där händer!

dessutom kan man inte göra ett skin så man blir genomskinlig! B)

Tips 89:

"Polis tabb"

Kanske inte det roligaste, men det är iaf nånting...

Var efterlyst (2 brickor) kör på trottoaren, om en polisbil kör på vägen precis brevid dig så ska du göra följande: När du ser en person framför dig på trottoaren ska du tuta, då hoppar personen ut i gatan (slänger sig åt sidan alltså) och vipps, är han överkörd av polisen! ^_^

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Tips ( Special )

"Ghost World"

Se till att ni har Strippklubben, Och stick nu och hämta en Mc Tex. Pcj600,

Ställ er med mc'n vid dörren av strippklubben. Backa nu sakta bakåt till andra sidan gatan med rak linje från öppningen, När ni nästan tar i kanten på huset ni backar mot kör då rakt imot Strippklubbs öppningen och när ni är nära dörren hoppar ni av mc'n så att den glider in i Klubben..

sen tar ni mc'n när ni är där inne och kör bara ut med den och vips är det Ghost World..

Tips ( Special )

"Utforska Ubåten"

Ni måste ha 80hp Så att ni får den där helikoptern på baksidan av Vercetti Estate.

Ta då den helikoptern och kör in under poolhuset på Vercetti Estate.

ni lär nog måste ta några livkoder för det är risk att helikoptern tar i på sidorna ibland..

Aja när du är under där så ska du lyfta så att du kommer in i huset..

kör då bara rakt fram en liten bit så att du fortfarande är in huset(ungefär vid stora trappan innomhus).. sen sjunker ni.. då är ni under staden!

åk då längs med havet imellan staden upp till ubåten och skeppet!

men kom ihåg åk inte för högt eller för lågt då kommer ni tillbaka på backen igen..

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Skrivet (redigerad)
Tips ( Special )

"Ghost World"

Se till att ni har Strippklubben, Och stick nu och hämta en Mc Tex. Pcj600,

Ställ er med mc'n vid dörren av strippklubben. Backa nu sakta bakåt till andra sidan gatan med rak linje från öppningen, När ni nästan tar i kanten på huset ni backar mot kör då rakt imot Strippklubbs öppningen och när ni är nära dörren hoppar ni av mc'n så att den glider in i Klubben..

sen tar ni mc'n när ni är där inne och kör bara ut med den och vips är det Ghost World..

Tips ( Special )

"Utforska Ubåten"

Ni måste ha 80hp Så att ni får den där helikoptern på baksidan av Vercetti Estate.

Ta då den helikoptern och kör in under poolhuset på Vercetti Estate.

ni lär nog måste ta några livkoder för det är risk att helikoptern tar i på sidorna ibland..

Aja när du är under där så ska du lyfta så att du kommer in i huset..

kör då  bara rakt fram en liten bit så att du fortfarande är in huset(ungefär vid stora trappan innomhus).. sen sjunker ni.. då är ni under staden!

åk då längs med havet imellan staden upp till ubåten och skeppet!

men kom ihåg åk inte för högt eller för lågt då kommer ni tillbaka på backen igen..

Ghostworld tipset har jag bara gjort på malibu! de var ganska grymt på klubben istället.. >_< men sen när jag kollade ovanför klubben i ghostworld såg jag 2 råsa snurrande saker! måste undersöka dom

EDIT:

I tipset när man blir hollowman, tror jag att man "SNOR" texturer!

En gång fick jag radar texturen på mig, å sen när jag var ute och åkte så var den texturen borta från radarn! kolla ba på bilden:

post-12-1088627513_thumb.jpg

Redigerad av Patrik
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...