Tigern Skrivet 11 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 mars, 2004 Dokusåpan Big Brother som visas på kanal 5 mån-tors har ju blivit en jättesuccé här i sverige. Jag antar att många av er här på forumet följer det (även jag), så i denna topicen kan ni prata om de senaste händelserna i huset, de nominerade, uppdragen, konflikterna m.m. För att få mer info om programmet så kan ni gå in på http://www.bigbrother.se. Big Brother visas i rutan fäljande tider: Måndag: 19:00 - 20:00 Tisdag: 19:00 - 20:00 Onsdag: 19:00 - 20:00 Torsdag: 19:00 - 20:00, 21:00 - 22:00 (Big Brother LIVE) Söndag: 22:00 - 23:00 (Big Brother weekend) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Scotty Skrivet 11 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 mars, 2004 Jag har kollat ett par avsnitt, men följer inte med serien, tråkigt att se på sånt, tykcer jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Micke = GTA GALEN Skrivet 11 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 mars, 2004 Jag tycker att det kan vara kul ibland men när den dära tjejen deppade ihop totalt o va SÅHÄR nära på o gå ut ur huset för att stefan sa nått.....De va juh löjligt ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 11 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 mars, 2004 Big brother är så värdelöst att det inte finns ord för det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Deltanator Skrivet 11 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 mars, 2004 Slösar inte min tid för att titta på Big Brother. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 11 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 mars, 2004 Big brother är så värdelöst att det inte finns ord för det. w000rd finns inget tråkigare.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tigern Skrivet 11 mars, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 11 mars, 2004 (redigerad) hehe, ja ibland kan det kännas lite långtråkigt. Men ibland är det spännande, t.ex. när vissa av killarna tänker ut planer för att förstöra och sånt, just nu funderar dom om dom ska bränna upp alla de 3000 servetterna som dom skulle vika under deras veckouppdrag! hoppas att dom gör det. Och så kan det vara ball att se deras sjuka fester! Redigerad 11 mars, 2004 av Tigern Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lance Vance Dance Skrivet 11 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 mars, 2004 Jo det kan väl vara bra ibland men jag fattar fan inte varför folk har den tv-kanalen där dom visar från huset dygnet runt. Vem tycker det är underhållande att se folk som står och diskar, borstar tänderna, ligger och sover osv Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 11 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 mars, 2004 Jo det kan väl vara bra ibland men jag fattar fan inte varför folk har den tv-kanalen där dom visar från huset dygnet runt. Vem tycker det är underhållande att se folk som står och diskar, borstar tänderna, ligger och sover osv Dom som inte har något eget liv kollar på andras... simpelt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 11 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 mars, 2004 jag kan tänka mig att de flesta som har den kanalen väntar på att se lite snuskerier. endel blir säkert upphetsade av hålla på med voyeur live.. typ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tigern Skrivet 11 mars, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 11 mars, 2004 Jo det kan väl vara bra ibland men jag fattar fan inte varför folk har den tv-kanalen där dom visar från huset dygnet runt. Vem tycker det är underhållande att se folk som står och diskar, borstar tänderna, ligger och sover osv hehe, det hållet jag verkligen med om! Jag köpte en sån där grej så att man kunde se LIVE i 1 timme från huset på datan (mest för skojs skull, min kusin sov över) vi gjorde det prcis när Carolina och Olivier *¤%&"! och när Carolina typ 30 minuter senare gav honom en lavett, fan va ball det va! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 11 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 mars, 2004 Du borde upplysa läsarna om vad en lavett är. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tigern Skrivet 11 mars, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 11 mars, 2004 Du borde upplysa läsarna om vad en lavett är. Lavett = Smäll över kinden med handflatan... Skribb: Allvarligt alltså? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 11 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 mars, 2004 menade du "jag kan tänka mig att de flesta som har den kanalen väntar på att se lite snuskerier. endel blir säkert upphetsade av hålla på med voyeur live.. typ" ? eller lavett? om "jag kan tänka mig att de flesta som har den kanalen väntar på att se lite snuskerier. endel blir säkert upphetsade av hålla på med voyeur live.. typ"... så ja om lavett.. ja jag vet vad det är (hade iofs inte hört ordet förut men förstod vad det innebar) för annars är det nåt annat.. inte säker men det har nåt med pistoler att göra Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
saffecool Skrivet 11 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 mars, 2004 Lavett = Smäll över kinden med handflatan... Skribb: Allvarligt alltså? aha en käftsmäll med andra ord Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BigBear Skrivet 11 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 mars, 2004 Har inte missat ett avsnitt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 11 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 mars, 2004 Bläurk @ BigBrother Har väl kollat in lite då och då och jag har konstaterat att de där människorna är totalt "bäng i huvet" Det där lät inte som en bra mening Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tigern Skrivet 11 mars, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 11 mars, 2004 menade du "jag kan tänka mig att de flesta som har den kanalen väntar på att se lite snuskerier. endel blir säkert upphetsade av hålla på med voyeur live.. typ" ? eller lavett? om "jag kan tänka mig att de flesta som har den kanalen väntar på att se lite snuskerier. endel blir säkert upphetsade av hålla på med voyeur live.. typ"... så ja om lavett.. ja jag vet vad det är (hade iofs inte hört ordet förut men förstod vad det innebar) för annars är det nåt annat.. inte säker men det har nåt med pistoler att göra OK, här i Malmö betyder i alla fall lavett det... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 11 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 mars, 2004 Det måste vara det mest meningslösa programet på TV. De bara sitter och tråkar sig. Fy fan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 11 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 mars, 2004 Alla i Big Brother är idioter, och den största idioten av dom alla är ändå Adam Alsing. En 40 årig kille sitter och säger "blir det några kuppande täcken?". Patetiskt. Någon borde skjute sex skott i nacken på var och en. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts