Jump to content

En gta3 fråga


Xemtoth
 Share

Recommended Posts

Han har varit i Liberty City men det är fortfarande inte han!

Äldre --> Yngre

*CORRECTED* ;)

Han är INTE Tommy Vercetti! Jag tror nog Maria kallar honom Fido för att det är en hund som heter så...!

det är visst tommy,

1. visst storyn är lite twistad men vad fan spelar det för roll, dem ville ju göra en 80 tal så dem ändrade bara lite lätt sådär.

2. i nått av upprdragsfi,merna skriker en boss "TOMMY"

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • Inlägg 43
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Skrivet (redigerad)
nej det är du som är trög!

gta vice city utspelar sig 1986 eller 1987

och gta3 utspelar sig i slutet av 90 talet eller i början av 2000

fattar du?

1999 säger dem att det utspelar sig på flashback fm, för dem håller på med "the milenium fair" Det måste va 1999 och det ska bli 2000 ;) Jag tycker inte ens att tommy och fido e ett dugg lika ändå..tommy skulle ju se förgävlig ut om han var med i gta3,alltså över 45 typ ;) och tommy skulle nog inte bry sig om liberty city, för han är ju gäng ledare :lol: han skulle väll åka tillbax till vice city och vercetti estate B)

Edit: Tommy levde i Liberty City på 70 talet ju..Sonny tog ju 15 år från tommy.. ;)

, lol, glömmde bort att det var jag som hade startat topicen ;)

Redigerad av Xemtoth
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

1999 säger dem att det utspelar sig på flashback fm, för dem håller på med "the milenium fair" Det måste va 1999 och det ska bli 2000 ;) Jag tycker inte ens att tommy och fido e ett dugg lika ändå..tommy skulle ju se förgävlig ut om han var med i gta3,alltså över 45 typ ;) och tommy skulle nog inte bry sig om liberty city, för han är ju gäng ledare :lol: han skulle väll åka tillbax till vice city och vercetti estate B)

javafan och när man klarar ut VC så säger Tommy till Ken att dom ska stanna i vice city..så varför ska en mafia boss åka till en ny stad och bli springpojke igen? ;)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

det är visst tommy,

1. visst storyn är lite twistad men vad fan spelar det för roll, dem ville ju göra en 80 tal så dem ändrade bara lite lätt sådär.

2. i nått av upprdragsfi,merna skriker en boss "TOMMY"

skicka ett mail till rockstar då :lol:

Om du är ett GTA fan borde du veta att Donald LOve är med en liten snutt i VC.

Fido (så kallad) träffar på Donald Love i GTA III, säger han något specielt om att de träffats förut, nej!

Samma sak med Phil, han är med i VC och i GTA III de träffas men det blir väl inget "men tjenare gamla kompis" B)

Rockstar borde nog gått ut med det också skulle jag tro..

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag har svårt att förstå hur nån kan få för sig att Vercetti och GTA3-snubben är samma person, det är två helt olika karaktärer. Jämför de här två bilderna så ser ni att de har olika ansiktsdrag och att Vercetti har mörkare hy eftersom han är italienare. Och att Tommy är äldre på 80-talet än vad "Fido" är när GTA3 utspelar (vilket är minst 10-15 år efter Vice City) talar ju för sig självt. Det är INTE samma person.

GTA3-snubben

Tommy Vercetti

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

inkalla insatsstyrkan, snuten, fbi, cia och alla domdära gubbarna...

man kan ju sitta och klura om dom här både spelen. om det är samma gubbe eller inte. om nu tommy och gta3 gubben är samma person ( lägg märke till OM innan ni börjar klaga ) så blir de typ såhär: ( mina fantasier )

Han härjade i Vice City först, sen stack han till Liberty City av nån andledning.. Han kanske förlorade respekt när man inte styrde honom längre ( :D )

Han kom till Liberty.. blev tillfångatagen. sen blev han och hans bror räddade. bron sprängdes och bara dom klarade sig. nu får gubben börja om från början.

i slutet sticker han med en brud.. dom får massa barn och lever lyckliga i alla sina dagar.. :unsure:

och i GTA3, att han var stum ser man ju ibörjan.. han blir skjuten i halsen. fast vi vet ju inte säkert..

ny kommer snart nästa gta spel och deras gamla gubbe hade ju gått å skaffat barn så han måste ta hand om sin familj.. så han kan ju inte gå ut och mörda på stan längre... så R* fixade en ny gubbe.. kommer inte ihåg vad han heter nu.. CJ eller nåt??

herregud vad mycke jag skrev nu :mellow:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

tänk om CJ o 8-Ball e bröder :mellow:

men alla spel har väll med varran o göra, för i GTA2 e man i framtiden, man e "fido's" son o "fido" e Tommy's son (har läst på flertal sidor :S men vet inte om de stämmer...)

o i GTA3 så e man ju "fido"...han o 8-Ball är INTE bröder, 8-Ball säger bara de för dom e väll så bra kompisar eller nått :unsure:

o i Vice City e man "fido's" farsa Tommy.....

ermm, e nt 100% säker men de e en teori :D

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 1 month later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...