Jump to content

Screenshots!


Jacker
 Share

Recommended Posts

Cyprez, du gillar säkert den här filmen [Folk som är über- känsliga kanske inte ska kolla, även om det bara är tecknat]. Från skaparen av Salad Fingers. :)

Hahaha! :D Stackars mjölkgrabb. Maxwell's silver hammer är också kul.

Men seriöst, tänk på te då jag lägger upp bilder från postal. Jag tror folk får en negativ och felaktig bild av min som inte alls stämmer. Okej, jag måste erkänna att jag har sagt några extremt sjuka saker men vi måste gå vidare. Glöm allt jag har sagt och koncentrera dig/er på att få en bild av te och ufon fastlistrad I min panna. Du kan själv riva bort den gamla bilden och göra reklam och massor av babbel - behövs inte. Det är andra tider nu. Nu tar vi det lungt medans jag avnjuter en god kopp te.

Redigerad av Cyprez
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

ÅÅÅHH! Vad fint :D

Jag hade lust att spela Far Cry för ett tag sen... men nu e det så att jag tyvärr hatar monster... så jag valde Boiling Point: Road To Hell :lol: Det är lite laggit, men det är skoj iaf... liknar GTA lite...

btw, det är på 25x25 kvadrat km!!!

btw... Test Drive Unlimited till XBox 360 ska vara ett MMORGP (what ever) på 1500 kvadrat km (En stor Hawaii-ö!!)

:):lol::lol:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...