Jump to content

rygby


walen
 Share

Recommended Posts

Bara ett. :( Jag flög typ 3 varv.

Misterwhoopee: För sök att komma lite längre upp innan du börjar glidflyga.

Jag hade kunnat flyga längre men eftersom jag åkte till flygplatsen för att öva landning med dodon gjorde jag det istället.

Redigerad av Arvid
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

ja hur landar man hur får man dodon att sakta ner?

och är det nån mer än jag som blir så satans förbannad när liksom man kör dodon i luften så kommer det ibland fram lustiga kameravinklar så att man måste störta planet för att få bort det. kan man inte trycka bort skiten bara :o

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

ja hur landar man hur får man dodon att sakta ner?

och är det nån mer än jag som blir så satans förbannad när liksom man kör dodon i luften så kommer det ibland fram lustiga kameravinklar så att man måste störta planet för att få bort det. kan man inte trycka bort skiten bara -_-

Om du ser dodon ur konstiga kameravinklar har du flugit över ett Unique stunt, det är en bugg att stuntet aktiveras även fast man är högt upp i luften.

När jag landar med dodon brukar jag släppa gasen och sedan trycka på Numpad 6 tills dodon är nere.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

jag tror det e bantnings tabletter har sett på nån sida har jag för mig ;)

Det e typ nå mirakel piller.....

En kille som altid somnade innan...behöver inte sova längre...

men det har andra efekter på dom andra snubbarna som snackar(det e så jag upfattat det)

Det e lite kul i slutet när dom rabblar upp typ 20 olika biverkningar,då dom så fort att man inte kan höra...de tycker jag e lite skoj.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...