Jump to content

En film ni inte får missa...


Wild_hawk
 Share

Recommended Posts

Filmen Kangaroo Jack.. Denna film fick mig gråtta, skratta men framför allt, den fick mitt hjärta att vakna för denna underbara varelse, kängurun jack (tror han hete det whatever) hans stil var så cool så att man frös. Han påminde om mig, att alltid tvingas fly från galningar som vill utnytja en. Jag kände hans rädsla, jag kände hans hat, jag kände honom som om han var mig helt enkelt. Så våga inte att inte hyra eller köpa denna film (om du laddar ner den, jag lovar.. Jag lovar.. ditt ansikte.. MOhaaa) Kängurun är föresten ett pungdjur (precis som oss killar)

Filmen får betyget 10/10,05 det som saknas i filmen är mig.. Med mig i den så skulle den rycka åt sig så mycket pengar att göran person skulle kunna bada i dem (dude thats alot)

SÅ därför våga inte att inte köpa eller hyra denna film...

DU ÄR VARNAD... Nu ska jag slå på tvn latjolajban börjar ju snart.. CYA

Redigerad av Wild_hawk
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Filmen Kangaroo Jack.. Denna film fick mig gråtta, skratta men framför allt, den fick mitt hjärta att vakna för denna underbara varelse, kängurun jack (tror han hete det whatever) hans stil var så cool så att man frös. Han påminde om mig, att alltid tvingas fly från galningar som vill utnytja en. Jag kände hans rädsla, jag kände hans hat, jag kände honom som om han var mig helt enkelt. Så våga inte att inte hyra eller köpa denna film (om du laddar ner den, jag lovar.. Jag lovar.. ditt ansikte.. MOhaaa) Kängurun är föresten ett pungdjur (precis som oss killar)

Filmen får betyget 10/10,05 det som saknas i filmen är mig.. Med mig i den så skulle den rycka åt sig så mycket pengar att göran person skulle kunna bada i dem (dude thats alot)

SÅ därför våga inte att inte köpa eller hyra denna film...

DU ÄR VARNAD... Nu ska jag slå på tvn latjolajban börjar ju snart.. CYA

jävlar! snacka om att du uttryckte dig väl! ;)

måste se denna så snart som möjligt ^_^

ajuste..glömde säga en grej. det är honorna som har pungen i känguruarten ;)

Redigerad av skribb
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Blivit sentimental på senaste tiden? NÄ jag skämta hehe....

Måste nästa se den tror jag..... ;) btw: Kängurun har ju massa klägga och sånt geggigt i sin pung för att deras bäbisar ska hålla sig varma..... hehe vi har väl inte klägga i våra? ;) (Och vi har definitivt inte ungar i dem!!) ^_^

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Kängurun har ju massa klägga och sånt geggigt i sin pung för att deras bäbisar ska hålla sig varma..... hehe vi har väl inte klägga i våra? ;) (Och vi har definitivt inte ungar i dem!!) ;)

Tja, en typ av "klägga" finns det nog allt. Och ungar har vi ju visst, på ett eller annat sätt. ^_^

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

ni får förlåta mitt andra sjuka jag (som väcks vid den där tiden när jag skrev den här tråden).. På dagarna är jag mitt vanliga jag. Om ni vill veta vad den handlar om.. KÖP DEN ELLER HYR DEN!!! :lol:

wow :P

vad har hänt, jag är förvirad eller hur de nu en stavas :)

kolla på den igen och få tillbaka dina övernaturliga krafter

hjälp :rolleyes:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Vadå, har inte Wild_hawk rätt att tycka som han vill eller?

i fakta så har jag facktist inte det. Det är ett gäng proffesorer som säger hur jag ska tycka, vad jag ska göra, hur jag ska klä mig, de bestämmer över mig i allt. Facktist har de sagt till mig att skriva just det här inläget och alla mina andra inlägg..

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

i fakta så har jag facktist inte det. Det är ett gäng proffesorer som säger hur jag ska tycka, vad jag ska göra, hur jag ska klä mig, de bestämmer över mig i allt. Facktist har de sagt till mig att skriva just det här inläget och alla mina andra inlägg..

You're one crazy dogg...

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Gäst
This topic is now closed to further replies.
 Share

×
×
  • Create New...