Arman Skrivet 26 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 26 december, 2003 Välkommen till nya Film! Vissa filmer kan du köpa och se trailern av den! Diskuttera och betygsätt även filmerna om du har eller ska se den! @@@@@ = Strålande! @@@@@ = Mycket bra! @@@@@ = Bra! @@@@@ = Sådär @@@@@ = Usel http://www.kanal5.se/upload/Filmfemman/jul_gudfadern.jpg Gudfadern del I (The Godfather part I) Regissör: Francis Ford Coppola, Mario Puzo Utgivningsår: 1972 Skådespelare: Marlon Brando, Al Pacino med flera... Fakta: Don Vito Corleone står som värd för sin dotters bröllop. Tillställningen är mycket påkostad och många av gästerna är respektingivande personer. FBI bevakar kalaset på grund av att Corleones familj och många av hans vänner tillhör den fruktade maffian. Längd: 175 min Kanal: Kanal 5 Tid: Annandag Jul 21.00 Sammanfattning: @@@@@ - Tidernas allra bästa film! Måste ses! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dempaboy Skrivet 26 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 26 december, 2003 bor du framför tven eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 26 december, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 december, 2003 bor du framför tven eller? Nej... är bara en film älskare! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SuXx Skrivet 26 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 26 december, 2003 Den är grym! @@@@@ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BigBear Skrivet 26 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 26 december, 2003 Har inte sett den tror jag. Men man får väl ta o se den då Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Add3 Skrivet 26 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 26 december, 2003 alla snackar om den, vad är det som är så bra med den?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 26 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 26 december, 2003 Jag gillar scenen där den där killen som vägrar samarbeta får hästhuvet i sin säng på natten. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 26 december, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 december, 2003 alla snackar om den, vad är det som är så bra med den?? Har du sett den? Se den så förstår du! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marquis Skrivet 27 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 27 december, 2003 Har inte sett den tror jag. Men man får väl ta o se den då jupp, ska också se den Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Add3 Skrivet 27 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 27 december, 2003 Har du sett den? Se den så förstår du! Nä hehe måste ta å se den!! Låter inte så bra på namnet! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 27 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 27 december, 2003 Ehhh den började 22:50 inte 21:00. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Add3 Skrivet 27 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 27 december, 2003 (redigerad) Ehhh den började 22:50 inte 21:00. ja va fan! tack vare det så missade jag den!! Redigerad 27 december, 2003 av Add3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AE_Dave Skrivet 27 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 27 december, 2003 (redigerad) Gudfadern är ju så jaekla skön så det är inte sant! @@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@ Redigerad 27 december, 2003 av AE_Dave Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tommy_Fido Skrivet 27 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 27 december, 2003 Fan va många som inte har sett Gudfadern.Den får @@@@@ och tvåan får @@@@@ jag kommer aldrig glömma när Sonny blir skjuten i tullhyten.Det krävdes 100 smällare jag tror det var världs rekord. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
p.i.m.p Skrivet 27 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 27 december, 2003 Fan va många som inte har sett Gudfadern.Den får @@@@@ och tvåan får @@@@@ jag kommer aldrig glömma när Sonny blir skjuten i tullhyten.Det krävdes 100 smällare jag tror det var världs rekord. Jepp det smäller som fan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts