Jump to content

Vilken konsol???


Haggard
 Share

Recommended Posts

Xbox PS2 GameCube....vilken ska man ta?

jag tänkte köpa PS2 för att dom har bäst spel, GTA spelen, Getaway o.s.v.

men så ska GTA komma till xbox. Xbox är ju både kraftigare och har bättre grafik,

och nu kommer ju även bjässen Driv3r! Xbox har bara en nackdel: dosorna, kontrollerna alltså. vilka jädra klumpar! Sedan ser man ner på Game Cube, 900 bagis, som har bra kontroller, helt okej grafik och ett hyfsat utbud av spel, ingen DVD, men det rör mig inte så mycket, spel som True Crime, NFS Underground

och Driv3r (tror jag)! ...Ändå står det inte riktigt klart för mig vad man ska välja. :)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Xbox PS2 GameCube....vilken ska man ta?

jag tänkte köpa PS2 för att dom har bäst spel, GTA spelen, Getaway o.s.v.

men så ska GTA komma till xbox. Xbox är ju både kraftigare och har bättre grafik,

och nu kommer ju även bjässen Driv3r! Xbox har bara en nackdel: dosorna, kontrollerna alltså. vilka jädra klumpar! Sedan ser man ner på Game Cube, 900 bagis, som har bra kontroller, helt okej grafik och ett hyfsat utbud av spel, ingen DVD, men det rör mig inte så mycket, spel som True Crime, NFS Underground

och Driv3r (tror jag)! ...Ändå står det inte riktigt klart för mig vad man ska välja. :)

dosorna är inte ett problem.. det finns nya, mindre dosor nu som liknar påde GC´s och ps2´s dosor. annars är det väll upp till dig!

Redigerad av fr34k
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 2 weeks later...

VIll bara tilägga att dom som klagar på gamecube e bara fanboys, hatar sånna.. Kan ni inte inse att de är inte konsolen som de är fel på ?

Släpps inte dom titlar som tiltalar er mest till exempelvis gamecube, så köp den inte men klaga fan inte på den heller!!

Själv har jag varit trogen Nintendo spelare sedan 1988 då jag fick min NES..

Nintendo har aldrig svikit mig, och visst e de synd att inte GTA serien existerar på Nintendo's konsoler.. Men ska jag gnälla som en barnunge på att inte ps2 har Zelda serien?

De gör jag heller inte, för jag tycker mkt väl att ps2 är en grymt bra konsol..

Men jag nervärderar ingen konsol som Xbox,ps2 eller gamecube.

De är spelen som gör konsollerna.. tänk på de..

Va skulle Xbox varit utan Halo som pelare?

Vad skulle Nintendo varit utan Mario, Zelda, Donkey Kong för att nämna några..

utan bra spel spelar de ingen roll hur bra och "cool" konsolen är.. De är spelutbudet som gör att ps2 säljer bäst fortfarande..

Därför är inte ps2 "bäst!" :)

Jag köpte Game cube pga jag VET att ps2 står inte så länge till på marknaden för den är sämst av de 128 bitare som finns på marknaden nu och kom för 3 år..

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Varför köpte du inte X-Box då som kommer att stå sig längst? :D

vet ej, vill gärna ha båda.. för jag ville ha zelda spelen.. =/

speciellt konverteringarna av dom gamla :)

så underbara..

Men vill också ha XboX av en enda anledning.. vill åt Mafia på konsol :)

Annars tycker jag inte xboxen har några titlar av värde nog att köpa en.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 3 months later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...