Jump to content

Vilken konsol???


Haggard
 Share

Recommended Posts

Om du ksa lyssna på den store Morfarn som har levt ett tag ! Så råder jag dig att köpa ett X-Box !

Ps2 är så äkligt dåligt, grafiken ligger ju på samma nivå som nes  ;)

Ni som säger imot ska jag slå ner med min käpp och bussa mina pansionärs kompisar på

jag säger emot.kom och slå mig nu då :rolleyes:

Redigerad av blink182
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

GC är bäst enligt mig.

Det enda som är fel på den är att det finns så få GTA-aktiga spel till den.

Det är därför jag har gjort min hemsida.

Kontrollen rockar, graffen e OK och priset är oslagbart.

Tyvärr finns det så J**** många bra spel på väg till den.

Mariokart X (MED ONLINESTÖD!!!), Starfox Armada, Metroid prime 2, Geist, Resident evil 4 och en hel j**** massa mer!!!!

Och jag har inte ens hunnit köpa F-zero eller Twin Snakes.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag tycker att du ska köpa Xbox även fast jag själv har ps2 så säger jag det, orginal kontrollerna e ju skit men köp en annan sort vet jag. Gamecube = för små barn, bara töntiga spel som supermario och sånt. PS2 är ju bra också men Xbox är bättre.

Redigerad av KuNg-Fo0d
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

PS2 har ju samma grafik som gc om inte bättre :rolleyes:

Nu tar jag inte efter nån recension utan verkligheten .

Oj, oj, oj kolla vad jag hittade på http://www.popularmechanics.com/technology...phtml!!!

"The GameCube's graphics processor is 162 MHz compared with PS2's 147 MHz.

It has 40MB of total memory compared with Sony's 32MB."

"Starting NHL Hitz, we noticed that, indeed, the images did look about the same as they did with the Xbox, though the boys agreed that the reflections on the ice weren't as clear, and the motion was not as sluggish as the PS2."

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Oj, oj, oj kolla vad jag hittade på http://www.popularmechanics.com/technology...phtml!!!

"The GameCube's graphics processor is 162 MHz compared with PS2's 147 MHz.

It has 40MB of total memory compared with Sony's 32MB."

"Starting NHL Hitz, we noticed that, indeed, the images did look about the same as they did with the Xbox, though the boys agreed that the reflections on the ice weren't as clear, and the motion was not as sluggish as the PS2."

... jag sa inte recensionerjag sa verkligheten :lol:

Jag har för fan spelat på båda :rolleyes:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag tycker att du ska köpa Xbox även fast jag själv har ps2 så säger jag det, orginal kontrollerna e ju skit men köp en annan sort vet jag. Gamecube = för små barn, bara töntiga spel som supermario och sånt. PS2 är ju bra också men Xbox är bättre.

Om du inte gillar Super Mario och såna spel så skit i att köpa dom då!! Det finns ju skitmånga andra spel som inte är "barnspel" som du nämner att det kallas.

Ex. TimeSplitters gillar jag skarpt, det finns många bra bilspel, Soul Calabour (stavning?? :P) är ricktigt roligt, själv brukar jag vara med i Mästerskapen i Nintendo, var med förra året, förrförra.. Riktigt roligt ^_^

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Om du inte gillar Super Mario och såna spel så skit i att köpa dom då!! Det finns ju skitmånga andra spel som inte är "barnspel" som du nämner att det kallas.

Ex. TimeSplitters gillar jag skarpt, det finns många bra bilspel, Soul Calabour (stavning?? :P) är ricktigt roligt, själv brukar jag vara med i Mästerskapen i Nintendo, var med förra året, förrförra.. Riktigt roligt ^_^

Ok det finns väl roliga spel till GC då men Xbox är bättre tycker jag ändå.

P.S det stavas Soul calibur 2 och det finns till både PS2 och kexbox också den ända skilnaden är gästerna i spelet PS2 Tekken kungen Heihaci (stavning?) GC Link från Zelda och kexbox kommer jag inte ihåg.

P.S 2 jag gillar alla konsoller ienkligen. Min första konsoll var väll N64 (som jag ägde!)

Redigerad av KuNg-Fo0d
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...