Jump to content

GTAsajtens Moddingsite


Hultenius
 Share

Recommended Posts

  • Inlägg 69
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

  • 2 weeks later...

Tänkte komma med lite åsikter.

Sidan är ju så jävla grym och allt men jag tror det blir svårt att uploada totalkonvertioner som är under 10 mb, jag försökte förut det tog en lång tid och sen kolla jag och såg att den var 23 mb. :rolleyes:

Och där man ska kryssa i om det är manuell installation, VCMM eller GTA mod installer skulle det inte gå att lägga till exe fil, annars får man kryssa i manuell och då kanske folk tror att man är tvungen att installera en skit stor mod bit för bit. :wub:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag vet inte om nån har frågat men men... Om man e medlem på på forumet e man medlem på själva GTAsajten då också och om man e det e man medlem på moddingsajten också???

För jag kan logga in som "mig" på GTAsajten och moddingsajten och nu kanske ni tänker vad e det för fel på honom egentligen??? men jag tänkte det kanske e en bugg eller nåt!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag vet inte om nån har frågat men men... Om man e medlem på på forumet e man medlem på själva GTAsajten då också och om man e det e man medlem på moddingsajten också???

För jag kan logga in som "mig" på GTAsajten och moddingsajten och nu kanske ni tänker vad e det för fel på honom egentligen??? men jag tänkte det kanske e en bugg eller nåt!!!

Ja man är medlem på allt.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...