Jump to content

GTAsajtens Moddingsite


Hultenius
 Share

Recommended Posts

  • Inlägg 69
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Bra och långa beskrivningar om vad modden gör hade inte vart så dumt -_-

Ja, många sidor är faktiskt ganska otydliga på det viktigaste av allt, vad modden gör. Det måste stå tydligt på gtasajten tycker jag, inte bara ett namn, ett namn brukar inte säga mycket, inte endast en bild heller. Men i kombination blir det bra.

En liten fråga till hultan, eller någon annan som vet, en liten sak jag inte fått klart för mig.. jo, kommer endast gtasajten´s moddar att vara med, eller ska moddar från andra sidor vara med (sådana som ger tillstånd till det förstås) också?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ja, alla moddar ska kunna uploadas!

Ett exempel:

Kalle laddar ner en fin bil som han gillar väldigt mycket. Han laddar sedan upp den på GTAsajten (om inte modden är exklusiv till en annan sida eller om skaparen inte vill att den ska spridas vill säga). Med modden laddar även Kalle upp någon/några bilder och skriver en liten kort beskrivning.

Sedan kommer moderatorn Lisa att göra en ytlig kontroll på modden, bilderna och beskrivningen (rättar ev. stavfel) och om den är ok så godkänns den och hamnar i systemet - offentligt för alla.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...