Jump to content

Önskelista


Marquis
 Share

Recommended Posts

  • Inlägg 113
  • Ålder
  • Senaste inlägg
Jag ska haaa Snowblades, annars dödar jag morsan !

Jag + 3 kompisar ska åka upp till våran (pappas, 7 km från Lindvallen) stuga i fjällen och åka Snowblades !

Vi har också en stuga i Sälen, men den ligger inte uppe på fjället. (Vi äger den verkligen, inte hyr eller något sånt.)

Var exakt ligger eran stuga, uppe på fjällen eller?

PS. Vår stuga där uppe har skitstor tomt. :rolleyes: DS.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Vi har också en stuga i Sälen, men den ligger inte uppe på fjället. (Vi äger den verkligen, inte hyr eller något sånt.)

Var exakt ligger eran stuga, uppe på fjällen eller?

PS. Vår stuga där uppe har skitstor tomt. :rolleyes: DS.

Jag vet inte exakt vart den ligger, inte längst upp på fjället !

Ligger eran stuga i byn eller !?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Vi har också en stuga i Sälen, men den ligger inte uppe på fjället. (Vi äger den verkligen, inte hyr eller något sånt.)

Var exakt ligger eran stuga, uppe på fjällen eller?

PS. Vår stuga där uppe har skitstor tomt. :P DS.

Vi har också en stuga i Sälen. :rolleyes:

Ok, inte en stuga, de är fyra lägenheter i en stuga och vi äger en av dom.

I Gula Byn i Linvallen, skidliften går utanför balkongen :)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

det är inet för att spara pengar vi inte har julklappar, känns bara onödigt

Onödigt?! ^_^ Julklappar är ju tradition! Det går väl inte att fira jul utan julklappar! Man behöver inte ge/få några dyra klappar, men de måste i alla fall finnas. Vad har ni under granen egentligen? Flygbiljetter... :) ( ^_^ )

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Nej, våran ligger typ 2 km från byn...

Ligger eran stuga i en sån här turist-by eller?

Njaaa, jag tror inte det! Om man tar bron över älven och åker uppåt mot fjället/berget så är våran stuga där på en gata som heter Hägstigen tror jag. Det finns runt 10 andra stugor på den vägen ! Sen finns det massa andra vägar med stugor och en kyrka, så det är nästan som en liten by där uppe :)

Nu är det ju så att vi har 2 stugor, alltså vi äger 2 stugor ^_^ De är så jävla mysiga ! Det här kortet är taget i oktober förra året men på vintern så är det snö ovanför fönstrena ^_^

post-22-1069959792_thumb.jpg

Redigerad av Karatemorfar
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Onödigt?! ^_^ Julklappar är ju tradition! Det går väl inte att fira jul utan julklappar! Man behöver inte ge/få några dyra klappar, men de måste i alla fall finnas. Vad har ni under granen egentligen? Flygbiljetter... :) ( ^_^ )

En f.d klasskamrat firar inte ens jul eftersom han är jehovas vittne. :)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Muslimerna firade jul igår  :)

Sen när firar muslimer jul? ^_^

I förrgår firade de väl däremot Eid-alfitr, dvs. slutet på Ramadan. :)

@ Arvid: Har aldrig förstått mig på de där Jehovas Vittnen, vad tror de på egentligen? Det kom några och ringde på dörren hemma hos oss för någon månad sen, och jag öppnade. "Tror du på evolutionen eller skapelsen", sa de direkt när jag öppnade. "Eh... ja... alltså", försökte jag få fram. "Jaså, vad bra!" sa de då och så gav de mig en massa böcker och annat skit om Jehovas Vittnen. Vad skulle jag säga, det var väl bara att ta emot, men när de gått åkte allt raka vägen ner i pappersinsamlingen, gillar inte dörrförsäljare... ^_^

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Håller med dig blaque. Jag tycker det verkar vara en konstig och jobbig religion.

En av mina kompisar är jehovas vittne och de måste tydligen på nåt sorts "möte" varenda Söndag klockan 4 och typ åka till Rom (staden inte drickat.) typ en gång per år. Sen firar de varken påsk, födelsedagar, halloween eller Julafton.... tänk vilket liv alltså... :> Inga födelsedags presenter och inga julklappar.... jag skulle liksom dö eller nåt om jag var tvungen att vara med i Jehovas Vittnen.... -_-;)

*EDIT*

typ lite offtopic nu.. eller?! B)

Nåja jag önskar mig typ

*Pengar

* Call of Duty

*1 kg godis. :huh:

Redigerad av AE_Dave
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...