Jump to content

NHL 2004


Tigern
 Share

Recommended Posts

  • Inlägg 149
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Kariya är mycket bättre än Jagr...Jagr var bra förut...men inte nu längre...

Men det spelar väl ingen roll...Foppa är ju bättre än båda så..

(Sen är det ju bara bra att Foppa å Kariya spelar i samma lag..)

ha! är foppa bättre än jagr...? Njaaaee... det kan man ju alltid diskutera, man har ju sin egen favorit! Men om man kollar på statistik så är Jagr bättre än både Kariya o Foppa.

Ett exempel: Poäng per match, Jagr 1,29 , Foppa 1,27 , Kariya 1,09...

Ett till exempel till mellan Jagr å Foppa: Flest mål på en säsong, flest assist på en säsong och flest poäng på en säsing. Jagr = 62 mål, 87 assist och 149 poäng... Foppa = 30 mål, 86 assist och 116 poäng... :huh:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

ha! är foppa bättre än jagr...? Njaaaee... det kan man ju alltid diskutera, man har ju sin egen favorit! Men om man kollar på statistik så är Jagr bättre än både Kariya o Foppa.

Ett exempel: Poäng per match, Jagr 1,29 , Foppa 1,27 , Kariya 1,09...

Ett till exempel till mellan Jagr å Foppa: Flest mål på en säsong, flest assist på en säsong och flest poäng på en säsing. Jagr = 62 mål, 87 assist och 149 poäng... Foppa = 30 mål, 86 assist och 116 poäng... :)

PÅ det sättet kan man ju också se det, de var ju ganska jämna där även om Jagr var lite vassare...

Men enligt mig så har Foppa bättre teknik, mer komplett, och bätte alround...även om Jagr kanske är lite bättre vid målet..men smaken e som baken(delad)

Redigerad av Everest
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

PÅ det sättet kan man ju också se det, de var ju ganska jämna där även om Jagr var lite vassare...

Men enligt mig så har Foppa bättre teknik, mer komplett, och bätte alround...även om Jagr kanske är lite bättre vid målet..men smaken e som baken(delad)

jag vill även lägga in att Jagr var den förste europeén som vann NHL´s poängliga, och han var den ende som vann poängligan under Gretzkys och Lemieuxs storhetstider... :):lol:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Den här topicen har jag inte sett förut ^_^

Har precis spelat en match på NHL 2003 (XBOX) slog på offside och icing, det blev faktiskt mycket verkligare (egentligen ganska så självklart) Sen så pillade jag på utvisnings fleppen :lol: (ökar chansen att bli utvisad)

Förövrigt så vann jag matchen med 4-1 (Sverige - Österike) fast igår fick jag stryk av Finland :) (2-4) Sen så tog jag en returmatch och vann den (3-2) Fast de hade ett tag ledningen med 2-0.

Kanske spelar någon match till senare :lol:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Den här topicen har jag inte sett förut :lol:

Har precis spelat en match på NHL 2003 (XBOX) slog på offside och icing, det blev faktiskt mycket verkligare (egentligen ganska så självklart) Sen så pillade jag på utvisnings fleppen ^_^ (ökar chansen att bli utvisad)

Förövrigt så vann jag matchen med 4-1 (Sverige - Österike) fast igår fick jag stryk av Finland :lol: (2-4) Sen så tog jag en returmatch och vann den (3-2) Fast de hade ett tag ledningen med 2-0.

Kanske spelar någon match till senare ^_^

går du inte i skolan?? :)

Villd du ha ett tips? KÖP NHL 2004!!! Det är en jättestor skillnad mellan 2003 o 2004. Åt det positiva hållet!!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

går du inte i skolan??  :lol: 

Villd du ha ett tips? KÖP NHL 2004!!! Det är en jättestor skillnad mellan 2003 o 2004. Åt det positiva hållet!!

Jodå jag går i skolan, mådde illa idag så jag var bara i skolan för att göra ett tyska prov :lol: Borde inte du vara i skolan? ^_^

Kanske ska önska NHL 2004 till jul :)

Edit: Vad kör ni på för level? - Själv så kör jag på medel (3/4)

Redigerad av Curly
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...