Jump to content

Gtasajten2 ¿


ínko
 Share

Recommended Posts

  • Inlägg 55
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

"Ett intressant reklamhäfte damp ner i brevlådan idag. Det var Spelbutiken.se som informerade om deras utbud av spel. På första sidan kunde man se en bild på GTA Double Pack (PS2) markerat med datumet 20 oktober (?) och det preliminära priset 449 kr. Längre bak i häftet kunde man hitta Xbox-versionen med datumet 20 november och priset 549 kr. Jag ska dra en pling till KE Media nästa vecka för eventuellt mer info. "

Ingen som känner igen det där va? -_-

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

1. Det är inte omöjligt... Men det tar nog ganska lång tid att hitta en sån sida...

2. Jag misstänker dig ändå >_<

@Jocken: Fy fan vilka nördar... SNOR HULTANS NYHETER!

Nåint tog de så länge.. jag surfade runt och letade mods och såg till min förvåning en banner där det stod: GTAsajten 2..

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Visst visst. Men man kan ändå inte låta saken vara -_- ...

Har skickat ett mail till MSN

Hej!

Jag är medlem på www.gtasajten.com.

Idag visade en medlem upp adressen http://se.msnusers.com/gtasajten2 på gtasajtens forum.

En del nyheter och fusk, samt Banner är rakt kopierade från www.gtasajten.com .

Snälla försök åtgärda det, det är inte speciellt kul att någon annan påstår att man skapat en

sida som någon annan har copyrigth på...

Tack på förhand.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Usch, vad jobbigt det är med allt sånnt där, fattar inte varför vissa kopierar när det är mycket roligare att göra något själv, då kan man känna sig stolt över sitt arbete. -_-

"Gta london var det andra Gta spelet.

Det är ur dåligt, det är till och med dåligare en GTA 1."

Föga inspirerande, men det har den personen åtminstone skrivit själv... >_<

Redigerad av Misterwhoopee
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Usch, vad jobbigt det är med allt sånnt där, fattar inte varför vissa kopierar när det är mycket roligare att göra något själv, då kan man känna sig stolt över sitt arbete. -_-

Håller med fullständigt! Att bara kopiera en sajt rakt av är ju helt meningslöst, man ska ju ha något eget, något unikt. Troligtvis är det väl någon liten unge som absolut ville ha en egen sajt, men inte hade en aning om hur man gör... >_<

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...