Jump to content

när??


 Share

Recommended Posts

  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...
vem har sagt att det BLIR san andreas som blir nästa gta?

det är fan klart att gta san andreas är nästa gta det stå på gta world dom får reda på det offtast snabbast och det stod på non gta sida att relase datumet var 19:december 2003

MEN INGET ÄR SÄKERT

FÖRUTOM ATT GTA SAN ANDREAS ÄR NÄSTA SPEL ;):huh:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

det är fan klart att gta san andreas är nästa gta det stå på gta world dom får reda på det offtast snabbast och det stod på non gta sida att relase datumet var 19:december 2003

MEN INGET ÄR SÄKERT

FÖRUTOM ATT GTA SAN ANDREAS ÄR NÄSTA SPEL ;):huh:

Men fatta!

Inget är bekräftat, allt snack om San Andreas är bara spekulationer! ;)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

JAG VET ATT DET KOMER HETA SAN ANDREA JAG E SÄKER. SEN JAG SÅ TVÅ BILDER PÅ VICE CITY SÅ HAR JAG TITTAT PÅ ALLA SIDOR OCH DET HAR INTE STÅTT NÅT OM NÅT GTA 4 SOM VISSA HÄR INNER YRAR OM FÖRENS GTA VICE NÄSTAN SLÄPPTES OCH GTA 4 KOMMER NOG VA ETT NÄTVERKS SPEL ÖVER INTERNET OCH DET HAR STÅTT OM DET ÄR MÖJLIGT SÅ SLÄPPS DET NONGON 2004 OCH SAN ANDREAS ÄR NÄSTA SPEL HELT KLART :D ALLA GTA SOM INTE ÄR 3D HAR HETAT I DENNA ORDNINGEN VARFÖR SKULLE DET DÅ KOMMA UT ETT ANNAT GTA DET ÄR OMÖJLIT :D

:angry::huh:^_^

GTA SAN ANDREAS ÄR NÄSTA SPEL DOM HAR EN DEL IMFORMATION OM NÅGRA SAKER REDAN OCH DET SKULLE DOM INTE BÖRJA SKRIVA NER OM DET INTE ÄR NÄSTA SPEL DET FINNS TILLOCHMED WISHLIST OM DET DET E ÖVER 40000 ÖNSKNINGAR OM SPELET REDAN

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

JAG VET ATT DET KOMER HETA SAN ANDREA JAG E SÄKER. SEN JAG SÅ TVÅ BILDER PÅ VICE CITY SÅ HAR JAG TITTAT PÅ ALLA SIDOR OCH DET HAR INTE STÅTT NÅT OM NÅT GTA 4 SOM VISSA HÄR INNER YRAR OM FÖRENS GTA VICE NÄSTAN SLÄPPTES OCH GTA 4 KOMMER NOG VA ETT NÄTVERKS SPEL ÖVER INTERNET OCH DET HAR STÅTT OM DET ÄR MÖJLIGT SÅ SLÄPPS DET NONGON 2004 OCH SAN ANDREAS ÄR NÄSTA SPEL HELT KLART :P ALLA GTA SOM INTE ÄR 3D HAR HETAT I DENNA ORDNINGEN VARFÖR SKULLE DET DÅ KOMMA UT ETT ANNAT GTA DET ÄR OMÖJLIT :D

:angry::huh:^_^

GTA SAN ANDREAS ÄR NÄSTA SPEL DOM HAR EN DEL IMFORMATION OM NÅGRA SAKER REDAN OCH DET SKULLE DOM INTE BÖRJA SKRIVA NER OM DET INTE ÄR NÄSTA SPEL DET FINNS TILLOCHMED WISHLIST OM DET DET E ÖVER 40000 ÖNSKNINGAR OM SPELET REDAN

1. Lär dig stava! B)

2. Avaktivera Caps Lock! :D

3. Dom flesta tror att nästa GTA blir San Andreas. Jag tror också det! Men inget är bekräftat! Det är fortfarande bara vad alla tror! B)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 1 year later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...