Jump to content

Vc större en gta 3


Conny_S
 Share

Recommended Posts

  • Inlägg 105
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Berättelsen om världens hittils farligaste Topic

Efter Connys debatt liknande topic skickar Conny ett mail till R* för att styrka att han han fel, som lyder: villkeeeeeeet är störst???! GTA3:VC ellller GTA treee???!. R*´s utvecklare ligger och vrider sig i skrattplågor pga. den frågan, så då får alla sparken för att de inte jobbar och då kan de inte utveckla nya GTA och det blir inget!Allt är Conny's fel, han ska skjutas på plats! R' hyr några yrkesmördare som åker hem till conny och skjuter han precis när hans dator hängde sig. Sedan när Conny_S är skjuten kommer hans familj och stämmer GTAsajten för att de retade och dödade honom! Hultan hamnar i buren och forumet går under. Blaque råkar bli full en kväll och raderar hela GTAsajtens data, så endast forumet är kvar, som han också stänger av flood control på. Spammet dränker forumet och moderatorerna söker upp Blaque och nyper honom i öronen, sedan spränger de hans bostad. Blaque förs till sjukhuset med 199% brännskador. Fem dagar senare avlider han pga. att någon hade hällt Coca Cola i droppslangen. Ang forumet så spammas det sönder och om några år skaffar moderatorerna fru och barn. Skribb hackar Gtasajten och tar över allt, och gör gtasajten till en porrsajt. Då kommer Kariya och klagar på skribb. Dom startar slagsmål, så att alla medlemmar från gtasajten också börjar bråka. Över 2000 barn/ungdomar/vuxna går under och världen blir en ända tom plätt. Och all denna förödelse pga att en gosse vid namn Conny_S startade en topic och att gta3 är större än gta VC.

  OBS!!! TA INTE ILLA UPP! OM JAG NÄMT NÅT TASKIGT! OBS!!!

jag samlade ihop allas bertättelser i EN (plus att jag ändra lite så att det skulle flyta på)

Redigerad av mr_tobbe
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Gäst
This topic is now closed to further replies.
 Share


×
×
  • Create New...