Jump to content

Vc större en gta 3


Conny_S
 Share

Recommended Posts

  • Inlägg 105
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

jag tror att trean känns större för att banan har dåliga vägförbindelser vilket leder till att det tar längre tid att åka från ena sidan av banan till den andra.

Ord.

Sen så har gta3 lite mer höjder också vilket kanske leder till att man tycker det känns större :P .

Själv tycker jag att gta vc känns större.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

hmm.. vice city är någ större om man räknar med stranden och flygplatsen.. men dom ytorna är ju väldigt onödiga! tror faktist att det är större stad i 3:an.. om ni fattar.. där husen är..

Jag tycker inte stranden och flygplatesen är onödiga.

Det är kul med lite öppna ytor också :huh:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

hmm.. vice city är någ större om man räknar med stranden och flygplatsen.. men dom ytorna är ju väldigt onödiga! tror faktist att det är större stad i 3:an.. om ni fattar.. där husen är..

Att dom ytorna skulle vara onödiga håller jag inte alls med om, stora öppna ytor gör staden verkligare och dessutom är det ju skitkul att bara raca omkring på stranden med en snabb bil/motorcykel eller träna lågflygning med skimmern. :huh:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Sanna ord Arvid. LC är för kompakt och ihop-pressat. VC är ganska perfekt, men ytan söder om Hyman Memorial Stadium ( Innan för betongväggarna ) är ju så att man vill ägna 1 timme på att göra en solid fyrkant över skiten, hatar den ytan. Förstår ni vart jag menar?

Klart LC är mer ihoppressat! :huh: För det ska ju vara en stor innerstad (New York)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Gäst
This topic is now closed to further replies.
 Share


×
×
  • Create New...