Jump to content

Frågor om Millie


JPracing
 Share

Recommended Posts

Tjenare!

Har sökt runt på forumet lite och hittat lite om Millie. Det är så att jag har problem med uppdarget "key to her heart". Vad jag har förstått ska man få något kort av henna? Har vatt hos henne en gång och gökat lite men efter det har hon aldrig varit hemma. Hjärtat är fortfarande kvar på kartan så hon kan väll iaf. inte ha försvunnit? Sökte lite hjälp om detta här på forumet och hittade då en tråd där någon hade skrivit att man skulle döda henne?

Ska jag verkligen göra det? Hela spelet går inte åt helvet* då? Hur kan man döda henne då? För när jag går till henne så går dem bara in i huset direkt sen kan jag inte göra nått mer.

Sen undrar jag när hon egentligen är hemma? Måste man göra nått speciellt för att hon ska vara hemma eller är det bara att försöka pricka precis rätt tid? Har väntat jättelänge nu men hon verkar aldrig komma hem?

Som sagt jag har sökt och hittat lite men är inte riktigt säker på det här.

Hoppas ni kan hjälpa mig!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Tjenare!

Har sökt runt på forumet lite och hittat lite om Millie. Det är så att jag har problem med uppdarget "key to her heart". Vad jag har förstått ska man få något kort av henna? Har vatt hos henne en gång och gökat lite men efter det har hon aldrig varit hemma. Hjärtat är fortfarande kvar på kartan så hon kan väll iaf. inte ha försvunnit? Sökte lite hjälp om detta här på forumet och hittade då en tråd där någon hade skrivit att man skulle döda henne?

Ska jag verkligen göra det? Hela spelet går inte åt helvet* då? Hur kan man döda henne då? För när jag går till henne så går dem bara in i huset direkt sen kan jag inte göra nått mer.

Sen undrar jag när hon egentligen är hemma? Måste man göra nått speciellt för att hon ska vara hemma eller är det bara att försöka pricka precis rätt tid? Har väntat jättelänge nu men hon verkar aldrig komma hem?

Som sagt jag har sökt och hittat lite men är inte riktigt säker på det här.

Hoppas ni kan hjälpa mig!

Hej! ^_^

Flickvännerna är inte hemma alla tider på dygnet. (de jobbar precis som vilken vanlig människa som helst :D )

I den här tråden hittar du all fakta du behöver:

http://www.gtasajten.com/forum/index.php?showtopic=27095

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Tackar för svar!

Jo jag har kollat lite i den tråden men hittar inget om just det här.

Nån kanske kan hjälpa mig lite?

Millie är alltså hemma mellan tiderna 02:00-10:00 och 14:00-18:00. ta på dig Gimp-suiten och dra dit, så har du snart ditt keycard!

Kan dock behövas att du drar dit fler än en gång, jag minns inte riktigt :P

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det är flera som haft problem med att hon inte är hemma. Lita inte på tiderna, det är oftast slumpvis när hon är hemma. Jag brukade köra på mc från hennes hus till motorvägen på andra sidan stan och sen tillbaka för att se om hon var hemma. ^^

Om du dödar henne, så får du samtalet ifrån Woozie och kan gå in i hennes hus och ta kortet. Men då kan du inte få nycklarna till hennes bil. Annars kan du dejta henne till en viss procent(över 50% typ) tills hon ringer dig och säger att du kan hämta kortet ifrån hennes hus.

Om du inte vill gå in direkt med henne, så ta av dig gimp suiten. Kör henne till nån trevlig resturang... nära The Strip typ finns en resturang hon gillar. Du borde se dom på kartan tror jag... men jag hittade dom genom att bara köra runt.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 1 month later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...