Jump to content

En fråga bara.......


don_salvatore87
 Share

Recommended Posts

  • Inlägg 45
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

På ps2 var det bara att gå in i en bil och köra utan att stänga dörren....på pc stängs dörren alltid innan han åker iväg....rätta mig om jag har fel.... :D

Det beror på hur snabbt man trycker på gasen efter att man gått in i bilen och dörren kan man stänga under bilfärden på PC.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Man kan inte gå sakta...vad jag vet...(om ingen moddat) :D

Det går att gå, men inte så sakta som man kan gå på ps2, för där kan man väl hålla inne löst? Jag tycker inte att det är så stor skillnad mellan pc och ps2, visserligen var det ett tag sen jag spelade gta3. Jag har varvat det två gånger på både pc och ps2. Jag vet inte om det är mer ljud till pc, för jag tyckte att när jag körde gta3 till pc för första gången (efter jag hade varvat det 2 gånger till ps2) att det var annorlunda människofraser. Kan det vara så?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Men hmmm inte undra på, PC är ganska mycke mer utvecklat!! Men de laggar ALDRIG på PS2 men de gör de på PC vilken slags datorn du än har så laggar nåt spel nån gång, och PS2 hänger sig aldrig!! Tyckewr oxå att PC är bättre men PS2 äger X-box (super skit) och Gmecube (skit)

det laggar ju visst på ps2 när speltidnigarna mm. Komenterade alla att bilduppdateringen blev för låg i bland!!!!!

Xbox är mycket bättre än gamecuben!!! till GC:n finns det ju bara massa småbarns spel!!!! Fast PC äger allt och kommer alltid att göra! :(

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...