Jump to content

HUR????


GTA_Snubbe 2
 Share

Recommended Posts

Nä det är där man skall spränga kaffestånd.

1: Det underlättar med en snabb bil och ett raketgevär. För att få möjlighet att köpa raketgeväret så måste du göra arms shortage för ray eller så finns det här

* On the lower roof of the last residence before reaching Cochrane Dam from

Cedar Grove. The house is pink. To get on the roof, do a running jump from

the storage house on the small hill in front. Touch the bushes, then run

toward the sharp point of the roof and jump. If you jumped at the right time,

your character should stumble onto the roof. Then just walk to the other side

to get it.

2: Kör runt istan tills alla syns på radarn.

3:När du har hittat alla, tror det är nio styck så börjar du att spränga stånden i portland, sen på staunton island och slutligen de sista på shoreside vale.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag hade samma problem.. jag kom på det att om jag kör omkring som ovan nämnde så fick jag möjligheten att planera vilka som var smartas att välja och i vilken ordning.. Jag åkte runt och reka så alla stånden upenbara sig på radarn som 8 -9 vita rutor.. sedan åkte jag runt och mäja ner dom med bilen det var roligast för stunden :P Inga problem nu när jag visste var alla var. Jag gjorde uppdraget ett antal försök och det är ju bra med snabb bil men en medel snabb och tålig bil funkar jätte bra också.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

kör runt hela staden tills alla finns med på radarn..kör sedan till shore side och kör sönder de som är där, sedan staunton och sist portland.

Tycker det är enklare att börja på Portland, tar man det sista på Portland kan man råka ut för mafians hagelbössor eftersom dem inte är borttagna när uppdraget tar slut... ;)

Fast det är ju upp till en själv... :)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...