Jump to content

Me VS odödlig heli


GTA3 freak
 Share

Recommended Posts

Igår när jag satt och spelade VC så blev jag jagad av polisen, och till slut dog jag. När jag kom framför sjukhuset så hörde jag helkopterljud och trodde att det var en helekopter som inte hade försvunnit från förra gången. Så jag sprang fram till den och skulle skjuta ner den när jag plötligt hörde massa sånt där prat om att jag skulle lägga ner vapnet och den hovrade över mig.

Och sen så började den också släppa ner gubbar men när dom kom ner så stod dom bara stilla.

Sen så började jag skjuta på helekoptern och då anföll dom, så jag sköt ner dom och började mata helekoptern med bly, utan effekt! Det slutade med att jag blev nerskjuten av markburna poliser.

Så nu när jag hade dött så trodde jag att den skulle försvinna, men nej den kom igen....

Den här gången hade den slut på gubbar, och den hade aldrig skjutit så den skade mig inte. I alla fall, jag försökte skjuta ner den med bazooka men det enda som hände var att den vacklade till precis som dom gör innan dom störtar fast den störtade inte utan åkte bara tillbaka till samma plats.

Så jag fydde och den jagade mig runt hela staden.

Här ser ni att jag bara har 1 i wanted level men har ändå helekoptern efter mig:

Och här har jag nyss tagit poliskläder och har 0 i wanted level men kolla vem som är över mig:

Jag försökte skjuta ner den med alla vapen som finns, även med Hunter, men det slutade att jag krockade i polishelekoptern och störtade. Den var lite svår att kontrollera eftersom den var lite moddad.

Här är en bild när jag skjuter efter den med minigun. Men det konstiga är att det är blod på marken och det var inte mitt blod eftersom jag inte blev skjuten:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

en fråga bara,du sa att du dog,fördes till sjukhuset,och sen säger du att du sprang fram till den och sköt på den ?vad sköt du med ?händerna ?om du blivit wasted,så tar dom ju dina vapen.

Han kanske använde vapen-fusket... :o

Nu råkade jag också ut för den buggen! :mellow: Ganska skum bugg! ^_^

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

en fråga bara,du sa att du dog,fördes till sjukhuset,och sen säger du att du sprang fram till den och sköt på den ?vad sköt du med ?händerna ?om du blivit wasted,så tar dom ju dina vapen.

Ja jag fuskade eftersom man kan ju inte missa chansen att skjuta ner en polishelekopter när den inte ens är efter en. :mellow:

TobbeH: Coolt.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...