Jump to content

Roliga citat....


Funnylin
 Share

Recommended Posts

För att hjälpa upp den här lite tar jag några citat från sportbladet söndag.....

Tina Nordström-Så hård den va, jag blir nervös!!!

Så lät det efter att hon slagit en hård(???)salami i bordet!!!

Björn Nordling(SVT Sport)-För debutanter var detta en helt ny erfarenhet!!!

Sagt om nykomlingar i Solheim cup!!!

Thomas Wernersson-Jag gillar Dick!!!

Målvakten Dick Last alltså!!!

Tänk nu på vad era lärare och kompisar säger i skolan.....om det är nått kul skriv det här

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Våran fysiklärare sa flera gånger i sjuan att vi skulle göra do now arbeten...det låter lite halvkonstigt... :P

Åttan var det, i sjuan hade vi Andreas(skitbra fysiklärare) som tyvärr slutade för att återuppta sin civilingenjörs-utbildning.

Samtidigt slutade även vår Kemilärare Espen(norrman) och ersattes av den dötrista Kanita. :D

Haha... Kanita vilket namn! <_<

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Inget citat direkt...men idag på tekniken så hadde vi ett litet läxförhör...hade inte tränat nåt men tyckte ändå att jag klarade mig ganska bra...sen när man lämnat in så säger läraren (hon som e fysiklärare oxå <_< ) Jag ser på en gång det är IG! nice... <_< det e sånt som får mig att sluta plugga...man säger inte så rätt ut så alla hör.... <_<

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Våran fysiklärare är riktigt jobbig, när vi skulle lära oss göra tekniska ritningar i åttan satt hon nästan hela tiden vid en tjej i våran klass och förklarade hur man skulle göra medans vi andra inte förstod ett piss. Inte konstigt att hon fick MVG, jag fick offra flera timmar av min dyrbara tid på biblioteket för att lära mig allt ur en bok. <_<

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Inget citat direkt...men idag på tekniken så hadde vi ett litet läxförhör...hade inte tränat nåt men tyckte ändå att jag klarade mig ganska bra...sen när man lämnat in så säger läraren (hon som e fysiklärare oxå <_< ) Jag ser på en gång det är IG! nice... <_< det e sånt som får mig att sluta plugga...man säger inte så rätt ut så alla hör.... <_<

Inga killar i vår klass kan få G i svenska eller Engelska.......för vi har Djävulens dotter Marie"Knullat alla manliga lärare på skolan(En jävla hora)"Ottosson

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...