KalleR Skrivet 7 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 7 oktober, 2002 hultan är lite dum tycker jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Misterwhoopee Skrivet 7 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 7 oktober, 2002 Det var lika bra att det försvann tycker jag.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 7 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 7 oktober, 2002 Ja man är ju inte på ett forum för postens skull! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 7 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 7 oktober, 2002 hultan är lite dum tycker jag. Det är inte helt borta, visa din profil och det står där... hultan har bara "gömt" det lite Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 7 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 7 oktober, 2002 mmmmmm............... (Men man är inte på forum för postens skull..) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 7 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 7 oktober, 2002 Har jag väl inte sagt heller. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 7 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 7 oktober, 2002 Värkar som om alla e det.... för dom blir så sura för hultan tog bort det... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 7 oktober, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 7 oktober, 2002 Det är inte helt borta, visa din profil och det står där... hultan har bara "gömt" det lite jag vet. men det är väl roligare att kunna se vilka som är mest aktiva... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Misterwhoopee Skrivet 7 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 7 oktober, 2002 jag vet. men det är väl roligare att kunna se vilka som är mest aktiva... man behöver inte posta mycket föratt vara aktiv... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 7 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 7 oktober, 2002 neej just det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 7 oktober, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 7 oktober, 2002 man behöver inte posta mycket föratt vara aktiv... förlåt då. men det brukar vara så att ju fler posts man har ju aktivare är man, men det behöver ju inte vara så. nu tänker jag inte diskutera dehär mer... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 7 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 7 oktober, 2002 Jag tycker det var rätt av Hultan... Vi satt o snackade om detta på mIRC kl: 00.00 igår... Trodde inte att han menade på detta viset...Men, men... Och GTA3_PLAYER har nästan rätt, ju mer posts ju mer aktiv... Nästan, för alla 0-postare skulle dödas!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 7 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 7 oktober, 2002 man kan ju skriva 500... post`s på en dag sen dra...... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 7 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 7 oktober, 2002 Jag tror nog det här scenariot inte blir så bra som Hultan tänkt sig....förrut var det många som spammade för att få mer post och nu kommer många fler att spamma för att dom tror att det är okej eftersom post-count systemet är borta.....det här är bara min åsikt och mina tankegångar... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pain To ThE MaX Skrivet 8 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 8 oktober, 2002 förlåt då. men det brukar vara så att ju fler posts man har ju aktivare är man, men det behöver ju inte vara så. nu tänker jag inte diskutera dehär mer... Jag kollar in GTAsajten VARJE dag. Men om jag inte ska svara på en topic så loggar jag inte in. Men kommer nått som jag kan svara på så svarar jag såklart Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts