Jump to content

vilket e roligast gta 3 lr gta vc????


the_insect
 Share

Recommended Posts

hmm...asså...GTA vc e rätt ballt så där om man har klarat spelet o får stirds helikopter osv...men jag tycker gta vc är lite för mycket dött tex. e man på stranden.... inte en människa så ser man en ensam polis patrulera...inte så kul men gta 3 är mer människor och dom finns nästan överalt GTA vc saknar stor stan......men höga hus osv..... :huh:;):P:P

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

de flesta kommer nog att svara vice city, men jag tycker gta3.

mm..jag kommer ihåg första kvällen då jag spelade gta3.... :huh: ..första klivet in i 3dvärlden för gta. allt var så nytt.... ;) ..nä gta3 hade jag så myyyycket roligare med när det var nytt..då tyckte jag att gta3 var ganska svårt och ibland fick jag göra om uppdragen... :P ..vilken stämning det var, vilken harmoni...jag önskar att det fortfarande var den första gta3d kvällen.....suck.. :P

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

om spelen hade släppts samtidigt, hade vc varit mycket roligare. men det är som minigun säger, vilken känsla gta3 va!!! var ju inte samma upplevelse att starta vc

precis, precis...från början trodde jag att Portland var hela staden och ändå tänkte jag: Med den här jätte stora staden så kommer spelet att räcka till ganska länge. Och sedan när jag kom till andra ön... :wub: ...tänkte jag: Vilken ENORM stad. Sedan hittade jag Gtasajten och fick reda på att det var tre öar...kunde inte fatta hur jag skulle lära mig hitta, men nu hittar jag i Liberty, lika bra som här på Morö Backe...det var hösten och vintern 2002 det... -_-

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag har bara spelat GTA3 tio minuter, men jag tycker VC är roligare. Direkt när jag startade blev jag förskräckt över att allt var så grått och trist, så jag tog och startade VC ock spelade istället -_-

Bara för att du spelade VC först.

Själv tycker jag som minigun. VC är väl bättre men GTA3 var så jäkla grymt när det kom. Kommer fortfarande ihåg första gången. Om GTA3 hade alla grejer som VC då jäklar. :wub:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Nja, jag hade spelat trean några gånger tidigare, men jag älskar stranden.

Okej att det är lite GTA känsla i trean men jag älskar som sagt stranden, och jag tror och hoppas på att SA blir lite likt ViceCity, stranden och så -_-

Jag tror att SA kommer att likna Liberty City mer än Vice City... :D

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag sitter och spelar GTA3 hålt på i ca 2 veckor (när jag fått tid) och jag har lovat mig själv att varva eller ja säg så många % jag klarar .. 100% hade varit roligt.. innan jag köper VC ..Men känslan som man fick när jag kom hem med det ny köpta (gta3) spelet och sedan installera.. Vaoo Coolt .. sedan var jag fast sådär ett par dygn innan plikten kalla .. Hem igen och forsatte spela GTA3.. Jag har tyvärr inte spelat Old schol spelen i gta-serien men jag gillar 3d-spel grymt alltså..

GTA3 rockar fett :wub:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

tänk på hur san andreas ser ut i gta, ungefär sån miljö kommer det nog att vara :alien:

mycket grönt, kanske lite liberty över någon stadsdel. Villa område som i gta! -_-

spöa folk som är ute och pysslar i trädgården :alien: ett nytt vapen kanske är häcksax..SPADE :D , nu kanske jag drömmer lite för mkt :alien:

och så ett Chinatown....där ska jag få min hämd från gta3.. :wub: .....

för övrigt så trivs jag bäst på bakgatorna i "smutsiga portland"..det är mitt hem..där kan jag leva i timmar som gaturånare med mitt älskade slagträ.. :alien:

mitt i city kan jag väl hålla till lite ibland också (staunton)...och ibland går jag och hälsar på salvatore, eller iallafall hans villa..men nu är han ju död...

Redigerad av minigun
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...