Jump to content

Dags för ny vardagssnack!?


Visa
 Share

Recommended Posts

Jag tycker att det borde komma en ny vardagssnack med följande regler!

@Man kan bara posta var 5:e minut

@Inget "perverst" snack

@När man har postat så ska man vänta på minst 2 replies innan man postar igen!

@Man får bara posta 10 inlägg om dygnet (24tim)

@Bara 4 smilisar per post!

@Skriv inte "godmorgon" om ni inte ska skriva nåt annat i posten!

Den gamla vardagssnack är för spammig! (det är knappast kul med en topic med 10sidor spam)

Så jag tycker att det behövs en ny Fräsch!

men ingen springer nu och gör en ny vardagssnack!

Om Hultan godkänner det så är det han som ska göra det!

Obs! reglerna kan ju ändras!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det går inte att jämföra "med den gamla goda tiden" (som vissa medlemmar kallar 2002). Det fanns mycket, och jag menar mycket, mindre medlemmar då. Det är självklart att det skrivs mer nu om vi är tvåtusen fler medlemmar.

En sak som har förändrats väldigt mycket sedan "forumets barndom" är att många nu är online på forumet i stort sett dygnet runt (iaf väldigt många timmar per dag). Förut var det mer så att man gick in någon timme eller två och sedan loggade man ut för dagen. Det kanske beror på att fler och fler har fått bredband, vad vet jag?? :P

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det går inte att jämföra "med den gamla goda tiden" (som vissa medlemmar kallar 2002). Det fanns mycket, och jag menar mycket, mindre medlemmar då. Det är självklart att det skrivs mer nu om vi är tvåtusen fler medlemmar.

En sak som har förändrats väldigt mycket sedan "forumets barndom" är att många nu är online på forumet i stort sett dygnet runt (iaf väldigt många timmar per dag). Förut var det mer så att man gick in någon timme eller två och sedan loggade man ut för dagen. Det kanske beror på att fler och fler har fått bredband, vad vet jag?? :P

min anledning är iaf att alla forum jag är medlem på blir jag beroende av :P

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det är väl ganska patetiskt att man ska behöva införa gränser på antal posts m.m bara för att en del inte kan sköta sig. Och det blir risk för ännu mer spam om någon råkar posta en post för mycket utöver sin "dagsranson" och då ska varenda jävel säga till honom även om dom åckså postar för mycket då.

:P:P:huh:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

men om det nu blir någon som postar ett meningslöst inlägg, eller för många på en dag, så ska inte resten börja och spamma om att han gjorde det, utan istället kanske skicka ett pm eller inkludera att han har gjort det i EN post, och sen är det inte mer med det, efter den posten behöver ingen annan påpeka det. Sen om man fortsätter att posta meningslösa inlägg kan väl någon säga till hultan :angry:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...