Jump to content

Hjul


Karlsson
 Share

Recommended Posts

Som man kan räkna ut av topicen så la jag in en bil vc, men när jag startade spelet så var hjulen alldeles för stora.

Så frågan är var jag ändrar det, fattar så mycket att det förmodligen är i handling jag ska pilla.

Säg bokstaven så lägger jag upp värdet och så får nån säga ett normalt värde till hjulen.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Skrivet (redigerad)

Tack, tack.

Men hur gör man så att fram- och bakdäck får olika storlek och tjocklek?

Och så en fråga gällande färgsättning.

Jag har lagt in en bil och ändrat lite i carcols så karossen har färgen jag vill ha men motorn och inredningen saknar färg, och då är ju självklart frågan hur får jag sakerna att få färg?

Bild kan jag tyvärr inte lägga upp eftersom jag inte har en hemsida. För det måste man väl?

Redigerad av Karlsson
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Tack, tack.

Men hur gör man så att fram- och bakdäck får olika storlek och tjocklek?

Och så en fråga gällande färgsättning.

Jag har lagt in en bil och ändrat lite i carcols så karossen har färgen jag vill ha men motorn och inredningen saknar färg, och då är ju självklart frågan hur får jag sakerna att få färg?

Bild kan jag tyvärr inte lägga upp eftersom jag inte har en hemsida. För det måste man väl?

Nix.. Du kan lägga upp dina bilder på Pixas Uppladdningssida :huh:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Skrivet (redigerad)

Såja fixat ett par bilder nu. Tack så mycket StellHell.

http://equinox.homelinux.net/public/uplfol...ad5/CHARGER.JPG

http://equinox.homelinux.net/public/uplfol...d5/CHARGER2.JPG

Kan nu någon förklara hur jag ska få färg på bilens motor och inredning, och byta storleken på bakdäcken?

Redigerad av Karlsson
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

de KAN du inte *låta som dan bäckman* :unsure: du kan ändra tjockleken fram/bak men inte storleken vad gäller diametern. du får ta å läsa i handling eller ladda ner nån handling editor å leta efter... fan heter de.. typ, (på engelska då) smala framhjul, breda bakhjul å så...

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...