Jump to content

NordicHardware?


Pollmannen
 Share

Tycker du GTAsajten ska bli en del av NordicHardware-nätverket?  

37 röster

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

du glömde en, nordichardware.se :P

Jag röstade nej. Jag har igentligen inte något imot att GTAsajten blir "uppköpt" (eller vad man ska kalla det), men om forumet fösvinner så ;):( :'(

om det blir som vi så fint kallar det "uppköpt" så e d ju inte gtasajten längre..och sidan kommer knappast förbli som den har varit...jag kommer inte besöka den lika ofta då iaf...

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

det jag tycker är att om (lägg märke till att jag skrev OM), om gtasajten ansluter sig så kommer det strömma in massa nytt folk och man kommer inte att kunna lära känna folk lika bra, massor av okända medlemmar... nej usha, kanske lite udda åsikt men jag tycker så :rolleyes:

Redigerad av the-copy
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

det jag tycker är att om (lägg märke till att jag skrev OM), om gtasajten ansluter sig så kommer det strömma in massa nytt folk och man kommer inte att kunna lära känna folk lika bra, massor av okända medlemmar... nej usha, kanske lite udda åsikt men jag tycker så :rolleyes:

Kanske lite :rolleyes:

Men det lär ju komma in okänt folk ändå <_<

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

jag säger nej, men om GTASajten går med, så får den säkert fler besökare, kolla bara på Counter-Strike.nu, om ens bara 1% av alla som besöker CS.nu går till GTASajten så kommer servern säkert att krasha :D (:!!!:) , fast serverarna lär ju bli lite uppgraderade också ^_^

Redigerad av vigge89
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...