Jump to content

Vad äter ni...


Misterwhoopee
 Share

  

39 röster

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

  • Inlägg 44
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

  • 3 months later...
jag kan fakstist inte äta det mesta godiset pga att jag är vegetarian sänn ett år tillbacka för i gele råttor och lite annat godis innheåller det gelatin och gelatin görs på djur fett så det är mest hårda karameller jag kan suga på men det är smanskens :huh:

Då är du väl vegan? Fast det stämmer ju inte med vegitarian, enligt namnet ska man ju bara äta vegitaion.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag fattar inte vitsen med att vara vegetarian eller vegan, man lever hälsosammare men samtidigt missar man många näringsämnen som finns i just fett. Och djuren blir ju knappast gladare av att man inte äter animaliska produkter. Köper man inte kött själv gör ju någon annan det. :huh:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

jag har själv valt att inte äta kött men jag bryr mig inte om mina kompisar äter kött jag tycker bara att djuren behandlas dåligt när om slaktas jag tar en speciell tablett varje dag för veganer så jag kan få i mig alla vitaminer och andra närigsämen som man inte får av grönsaker tex

Jo jag tycker också att djur ska behandlas bättre. Fast det ger ju mycket vitaminer som Arvid sa + att det är gott.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

jag har själv valt att inte äta kött men jag bryr mig inte om mina kompisar äter kött jag tycker bara att djuren behandlas dåligt när om slaktas jag tar en speciell tablett varje dag för veganer så jag kan få i mig alla vitaminer och andra närigsämen som man inte får av grönsaker tex

HUR VET DU ATT INTE VÄXTER HAR KÄNSLER? DOM BEHANDLAS OCKSÅ DÅLIGT!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...