Jump to content

Hedagarden


Hedagarden
 Share

Recommended Posts

Jag har nu skapat en liten helvetes mod, med bloddroppar och ett blodhav. :devil: Jag håller på att uppdatera min hemsida (har inte uppdaterat den på 2 år) och där tänker jag lägga upp mina mods med beskrivningar om hur man ska installera dem. Jag jobbar dock, men ska försöka göra hemsidan så fort som möjligt. :oops:  Kom gärna med förslag på mods. Kan tyvärr ingen modelling. :P

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • Inlägg 87
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Sidan är uppdaterad nu! Ni får säga till om det är nåt som krånglar för jag har verkligen skyndat mig för att kunna lägga upp den så fort som möjligt, men jag tror nog att den funkar bra. Helvete och snö modsen är upp nu...läs "how to" om ni inte vet hur man ska installera dem...
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Installera TextureMods

Placera mod-filen i \GTAIII\models mappen. Öppna TXD_Patcher.exe som medföljer när du laddar ner GTA3ResourceHack. Tryck på Select mod and start patching och leta upp mod-filen som ligger i \GTAIII\models mappen. Glöm inte att göra en backup på particle.txd.

Har du läst detta...?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...