Jump to content

-Varning-


Warmedal
 Share

Recommended Posts

såg detta på ett forum:

Idag blev det känd att de som använder program som Kazaa, Morpheus eller Grokster Songs kommer att scannas av efter att de har använt programmet. Det betyder att om användaren har låtar på sin dator kommer de att raderas och sedan kommer användaren få böta 150.000 Dollar för varje låt.

Källa: Tyska e-commercial

Och det företaget är jävligt seriösa med vad dom säger!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • Inlägg 62
  • Ålder
  • Senaste inlägg
såg detta på ett forum:

Idag blev det känd att de som använder program som Kazaa, Morpheus eller Grokster Songs kommer att scannas av efter att de har använt programmet. Det betyder att om användaren har låtar på sin dator kommer de att raderas och sedan kommer användaren få böta 150.000 Dollar för varje låt.

Källa: Tyska e-commercial

Och det företaget är jävligt seriösa med vad dom säger!

Ajj då... har cirka 300 låtar det blir ganska dyrt

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag skiter i allt sånt...

Tänk på att alla under 15år - Icke straffmyndiga :unsure:

Så har man fakeshare också >_<

Hehe ska du lägga ut den i dagens lol? Bara för att man är under 15 betyder inte det att man kan göra vad som helst, tror du att jag kan gå ut med en kulspruta och röja trottoarerna och sedan bara gå hem och kolla på TV? Men dina föräldrar lär få lägga ut saftigt i så fall.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hehe ska du lägga ut den i dagens lol? Bara för att man är under 15 betyder inte det att man kan göra vad som helst, tror du att jag kan gå ut med en kulspruta och röja trottoarerna och sedan bara gå hem och kolla på TV? Men dina föräldrar lär få lägga ut saftigt i så fall.

Man blir nog omhändertagen och inlåst på nåt barnhem för kriminella ungdomar om man gör nåt sånt.

Själv använder jag inga fileshare program, behöver jag nåt letar jag upp det via sökmotorer.

Redigerad av Arvid
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...