Jump to content

Moddade Bilar


Lord_Lime
 Share

Recommended Posts

jag såg att du hade lagt till extraprylar såsom handlebars m.m.... de läses inte av spelet för att de inte ska finnas på den bilen egentligen... du kan inte lägga in fler objekt... Till killen som hade gjort vingen och det, har du gjort den av create, surfaces, flat, tror jag att det inte funkar... Hoppas det hjälper! :teehee:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

jag såg att du hade lagt till extraprylar såsom handlebars m.m.... de läses inte av spelet för att de inte ska finnas på den bilen egentligen... du kan inte lägga in fler objekt... Till killen som hade gjort vingen och det, har du gjort den av create, surfaces, flat, tror jag att det inte funkar... Hoppas det hjälper! ^_^

Nu vet jag hur man gör!!

Om man har lagt till grejer på sin bil så måste man gå in under Tools/Hierarchy och sedan browser. där får man dra ned sina grejer man har gjort under

"chassi hi" och lägga dom där! då laddas dom in av spelet.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

snygg, fast GTI där framme passarinte, ser ut som en vanlig sprite bara... ser lte mysko ut, men snygg!

För att vara första dan man håller på med modding aer jag (rätt) nöjd!.

DEt borde finnas något showroom för det man har moddat här som det finns på gtaforums.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

hej jag har gjort om en walton så at det har en pjc600 på flaket men då jag lägger in den i gta3.img så då om jag skulle möta den så låser sig spelet

bilen ser ut så här:

image003_103175_0.jpg

:) vad har ni laddat ner dom där bil editorerna eller vad det är så att ni gör att man kan göra sådär med bilarna??

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...