Jump to content

Så här installerar du ett fordon


GTA3 freak
 Share

Recommended Posts

  • Inlägg 188
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

  • 2 weeks later...

Hallå jag provade allt det där jag gjorde backups på dom filer jag ville byta och satte in dom nya.. Sen gick jag in på spelet.. Och åkte runt för att leta efter bilen men efter ett tag så stannade allt upp och det kom upp ett fel meddelande :S Vad kan felet vara? :S

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 2 weeks later...

Har ett problem med att installera fordon via GTA Mod Installer 5.0 Beta.

Jag extraherar en zip-fil med fordonet, i detta fall Yamaha YZ450 som finns på GTAmods.com och kontrollerar att filerna heter sanchez.txd och -.dff, väljer att installera fordonet genom att välja mappen filerna ligger i och trycker på nästa. Då får jag ett felmeddelande:

"Invalid default.ide Line

The default.ide line is incorrect and won't work in the game. It doesn't have the correct vehicle name for the default.ide line. It has "" but it should be "sanchez" instead."

Ett fordon, Hoverboard, har fungerat att installera via GMI men ingen mer fungerar, vad gör jag fel? Det spelar ingen roll ifall jag väljer en .zip- eller .rar-fil och skrivskyddet är borttaget från Alla mappar och filer i Vice City mappen.

Edit: Jag har "installerat" två eller tre bilar men dessa syntes Inte i spelet utan efter ett tag fick jag ett annat felmeddelande: "Unhandled exception..."

Redigerad av mjao
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 3 weeks later...
Hallå jag provade allt det där jag gjorde backups på dom filer jag ville byta och satte in dom nya.. Sen gick jag in på spelet.. Och åkte runt för att leta efter bilen men efter ett tag så stannade allt upp och det kom upp ett fel meddelande :S Vad kan felet vara? :S

Samma för mig..

jag har moddat PCJ'n till en ducati

jag gjorde som det stod i

instruktionerna.

Men så fort jag kommer till området vars det finns en PCJ/Ducati (för den står där i första ön vid hörnet på ett hus, uppdrag)

å då stannar allt upp, spelet pausas som, å så kommer det nå *piiiip* meddelande om nå fel

Snälla hjälp, det var så när jag försökte fixa om en Sabre Turbo

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Samma för mig..

jag har moddat PCJ'n till en ducati

jag gjorde som det stod i

instruktionerna.

Men så fort jag kommer till området vars det finns en PCJ/Ducati (för den står där i första ön vid hörnet på ett hus, uppdrag)

å då stannar allt upp, spelet pausas som, å så kommer det nå *piiiip* meddelande om nå fel

Snälla hjälp, det var så när jag försökte fixa om en Sabre Turbo

kom igen :/

Jag behöver hjälp..

det jag har fråga om finns högre upp.. eller jag Quotar ju det

Jag kan inte spela VC nu när de krånglar =/

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Samma för mig..

jag har moddat PCJ'n till en ducati

jag gjorde som det stod i

instruktionerna.

Men så fort jag kommer till området vars det finns en PCJ/Ducati (för den står där i första ön vid hörnet på ett hus, uppdrag)

å då stannar allt upp, spelet pausas som, å så kommer det nå *piiiip* meddelande om nå fel

Snälla hjälp, det var så när jag försökte fixa om en Sabre Turbo

Installera om spelet och sätt in de nya fordonen igen.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 2 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...