Jump to content

svåraste uppdraget?


robban...
 Share

Recommended Posts

vette fan va de hette, men när man skulle åka radiostyrd helikopter..., när jag gjorde de dom första gångerna va de skitsvårt..

jag tror att det heter "demolition man"

ligger på det nu,, men jag hittar bara den första grejen där man ska släppa en bomb.

Dom tre som är kvar hittar jag inte,, jag flyger runt inne i huset men dom skjuter bara

på mig och så sprängs den. :teehee:

men jag försöker åka på dom så att dom dör när rotorbladen skär sönder dom. :(

Det roligaste uppdraget är när man ska döda en kille på golfbanan!

(uppdraget innan)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

demolition man - har inte klarat det än :">

Håller med till 100%!, jag försökte klara uppdraget i 3 timmar innan jag slutligen fick dit alla bomberna, på första försöket gick flera minuter bort på bara en bomb (kontrollerna e ju skitjobbiga) och när jag skulle upp med den andra bomben sköt dom ner min helikopter. Den gången jag klarade uppdraget hade jag nästan 2 minuter kvar när jag skulle planta den sista bomben, övning ger färdighet. (w00t)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Demoliton man var väll rätt svår. Klarade på 4:e försöket.

Death Row var mycket lättare på pc. Men ganska svår. Men jag kom på världens bästa taktik.

The Job var svår för det hackade så in i h*lvete.

Tycker spelat var mycket lättare på pc. Klarade uppdrag på första försöket som jag på ps2 försökte 1000 gånger på...

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...