Nord Skrivet 21 maj Rapportera Share Skrivet 21 maj Hej alla! Jag försökte hitta en passande tråd om ämnet men lyckades icke. Kan också vara att jag är sjukt dålig på att leta. Någon som är sugen på att lira lite GTA-online på PS5? For old time’s sake liksom. Snacka lite gamla minnen från tiden när det begav sig. 😅 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 29 maj Rapportera Share Skrivet 29 maj Har spelet till PS3, som är nedsläckt, och på PC, men Steam gillar inte mitt OS så jag får inte spela varken det eller några andra spel jag har i biblioteket, oavsett hur gammalt. De flesta spel jag har är äldre än 2004, så med detta har jag bojkottat Steam och köper endast från GoG framöver. Har haft GTA V/O på prisbevakning till både PS4 och PS5 men det blir aldrig så billigt att jag faller till föga, för jag är egentligen sjukt less på spelet. Kommer inte starta en ny karriär heller, så det vore bara aktuellt med ett billigt pris och en himla massa i paketet redan från start. Men 90 spänn för Starter Pack-vad-det-nu-heter är aldrig nivån det går ned till. Och mer än så betalar jag inte för skiten. Förr eller senare köper jag ny dator. Då kan jag installera GTA V igen, men högst oklart hur kul jag kommer tycka att det är. Den där tropiska heisten vore väl något, men jag har inte hängt med sedan före Doomsday så jag har nog en del att ta igen. Det var roligare att lista ut hur man skulle tjäna bäst pengar, inte att göra det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dibel Skrivet 30 maj Rapportera Share Skrivet 30 maj Jag går jävligt off-topic här, men det är en risk som är värd att ta. Särskillt då PS OS är FreeBSD i grunden och väldigt family-Linux/UNIX. Skaffa bara Linux, mannen. Hashtag at @Henkibojj Alla äldre spel, från DOS (genom DOSBox-versioner) eller Windows (98+ till och med Win 11) fungerar utmärkt med anmärkningsvärd låg procent (0) på multiplayerspel som fokuserar på kernel-level-anticheat (d.v.s. rena rama rootkits som t.o.m. MS kommer försöka motverka i framtiden). Pewdiepie did it, why can't you, helt enkelt. Han är en simpel man som bor i Japan med en vacker italiensk fru, finns inget som hindrar Svenne Svensson med PS(x)-komplex att migrera eller som det kallas inom (nazistiska kretsar) transitionera till GNU/Linux... --- Jävligt ledsen för Off-Topic, Nord, hoppas du har det bra i Landskrona-trakten med din Burberry-keps, åtminstone som jag mindes dig som Mod här på sajten. GTAsajten - A way of Life! --- Åter till topic (en dibel-specialitet jag bjuder på här och nu som andra kan ta lärdom utav) så tror jag nog de flesta runkar balle a.k.a. väntar in GTA6-releasen. Finns det mot all förmodan aktivitet och att den är PS5-specifik och inte MS XB så äre bara å hojta till. Låt inte dumma nassedibbe skrämma er från (grann)samverkan, tvärtom så kan det vara positiv "laganda" att agera på sådant sätt. Ett långt inlägg för att vara jävligt OT, men som Eazy-E sade på sin tid; All publicitet är bra publicitet. Må väl och råna banker i Los Santos med omnejd! (Heists, Heists, Heists!) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 31 maj Rapportera Share Skrivet 31 maj 2025-05-30 at 02:21, dibel skrev: Jag går jävligt off-topic här, men det är en risk som är värd att ta. Särskillt då PS OS är FreeBSD i grunden och väldigt family-Linux/UNIX. Skaffa bara Linux, mannen. Hashtag at @Henkibojj Alla äldre spel, från DOS (genom DOSBox-versioner) eller Windows (98+ till och med Win 11) fungerar utmärkt med anmärkningsvärd låg procent (0) på multiplayerspel som fokuserar på kernel-level-anticheat (d.v.s. rena rama rootkits som t.o.m. MS kommer försöka motverka i framtiden). Pewdiepie did it, why can't you, helt enkelt. Han är en simpel man som bor i Japan med en vacker italiensk fru, finns inget som hindrar Svenne Svensson med PS(x)-komplex att migrera eller som det kallas inom (nazistiska kretsar) transitionera till GNU/Linux... --- Jävligt ledsen för Off-Topic, Nord, hoppas du har det bra i Landskrona-trakten med din Burberry-keps, åtminstone som jag mindes dig som Mod här på sajten. GTAsajten - A way of Life! --- Åter till topic (en dibel-specialitet jag bjuder på här och nu som andra kan ta lärdom utav) så tror jag nog de flesta runkar balle a.k.a. väntar in GTA6-releasen. Finns det mot all förmodan aktivitet och att den är PS5-specifik och inte MS XB så äre bara å hojta till. Låt inte dumma nassedibbe skrämma er från (grann)samverkan, tvärtom så kan det vara positiv "laganda" att agera på sådant sätt. Ett långt inlägg för att vara jävligt OT, men som Eazy-E sade på sin tid; All publicitet är bra publicitet. Må väl och råna banker i Los Santos med omnejd! (Heists, Heists, Heists!) Att PS är Linux spelar väl inte mycket roll, Xbox 12345 kanske är Windows i grunden men det är ju ett eget OS för det. Jag kan väl skaffa Linux på nästa PC men i grunden behöver jag en ny dator oavsett, för även i bästa utfall behöver jag utöka min hårddisk och att sitta med privata filer på externa lösa diskar har jag inte lust med. Behöver dessutom ny dator för diverse videoprojekt så det är dags hur jag än gör. - Lol, Eazy-e, ja. Ett namn man inte hört på länge. Har för mig han var engagerad i LCS och VCS, eller? Och vem var det som ville "slå henne i hissen"? Vem var Lallaren, nu igen? Vem var det som bodde i Alby? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nord Skrivet 1 juni Skapat av Rapportera Share Skrivet 1 juni 2025-05-30 at 02:21, dibel skrev: Jag går jävligt off-topic här, men det är en risk som är värd att ta. Särskillt då PS OS är FreeBSD i grunden och väldigt family-Linux/UNIX. Skaffa bara Linux, mannen. Hashtag at @Henkibojj Alla äldre spel, från DOS (genom DOSBox-versioner) eller Windows (98+ till och med Win 11) fungerar utmärkt med anmärkningsvärd låg procent (0) på multiplayerspel som fokuserar på kernel-level-anticheat (d.v.s. rena rama rootkits som t.o.m. MS kommer försöka motverka i framtiden). Pewdiepie did it, why can't you, helt enkelt. Han är en simpel man som bor i Japan med en vacker italiensk fru, finns inget som hindrar Svenne Svensson med PS(x)-komplex att migrera eller som det kallas inom (nazistiska kretsar) transitionera till GNU/Linux... --- Jävligt ledsen för Off-Topic, Nord, hoppas du har det bra i Landskrona-trakten med din Burberry-keps, åtminstone som jag mindes dig som Mod här på sajten. GTAsajten - A way of Life! --- Åter till topic (en dibel-specialitet jag bjuder på här och nu som andra kan ta lärdom utav) så tror jag nog de flesta runkar balle a.k.a. väntar in GTA6-releasen. Finns det mot all förmodan aktivitet och att den är PS5-specifik och inte MS XB så äre bara å hojta till. Låt inte dumma nassedibbe skrämma er från (grann)samverkan, tvärtom så kan det vara positiv "laganda" att agera på sådant sätt. Ett långt inlägg för att vara jävligt OT, men som Eazy-E sade på sin tid; All publicitet är bra publicitet. Må väl och råna banker i Los Santos med omnejd! (Heists, Heists, Heists!) Haha! Den kepsen ligger på hyllan sedan länge! Jag lirar på PS5. Lägg till mig vettja’! Gamertag: Aleknord puss! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts