Jump to content

Hultenius?


samool
 Share

Recommended Posts

du e ju inne ganska ofta på forumet och så, hur mycke blir räkningen och blir inte dina föräldrar sura, och är dom inte stolta över dig som har gtasajten <_<:)

Jag är inne många men små stunder och har "fastpris" så det blir inte så dyrt.

Med "fastpris" menas 70h/månad för 299:- så det är fortfarande mycket billigare än tex telia ADSL B)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag är inne många men små stunder och har "fastpris" så det blir inte så dyrt.

Med "fastpris" menas 70h/månad för 299:- så det är fortfarande mycket billigare än tex telia ADSL ;)

Skulle aldrig betala 299:-/månad för fastpris. Spray ADSL kostar exakt lika mycket. Det är bara modemet som man behöver köpa för 1699:-, men det köper man ju bara en gång. <_< . Jag väntar själv på mitt Spray ADSL paket (kommer i slutet på september), just nu modemsurfar jag

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag kan inte få bredband/ADSL, annars skulle jag lätt köpa det.

Egentligen skulle jag få ADSL i mars 2001 men telia segade och jag har inte fått det än... jag ska dock få under våren 2003.

Att universitets-nätet (bland världens snabbaste nät!) går 20m från mitt hus gör inte saken bättre...

Men man får se på de ljusa sidorna, det blir trotts allt billigare med 56k, jag brukar inte surfa mer än 70/månad så räkningen brukar inte överstiga 299:-. Dessutom är det bra på sommaren, då avbeställer jag bara fastprisabonnenmanget och kör med ett vanligt betala-per-minut abonnemang vilket man kan tjäna massor på.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

mm du e fiffig du... en kompis till mig han beställde telia adsl för typ ett år sen, och dom sa "a du får det inom 2 veckor", men han fick det inte, sen så tipsa jag han om att göra det vi gjorde, skicka ett brev till telia där det står typ "Om inte vi får Telia Adsl snart, så byter vi till ett annat företag", då fick vi det direkt

En liten historia va det...(den kändes lång iaf)

Copyright © 2002 Samool

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...